Jeg kender i store træk ikke til hvad der foregår. Jeg læste kort starten af "den vigtigste tråd" om staff, som udtrykker frustration over negativitet og et eller andet med nogle bestemte brugere som .. forsøger at ødelægge noget? Jeg er ikke helt med.
Så læser jeg diskussioner imellem folk der mener vi bør gøre oprør og grave sandheden frem (jeg ved ikke hvad det er for en sandhed?) og folk mener at vi skal lade det ligge, nyde vores side og lade staff gøre det de nu gør, for det gør de godt.
Jeg forholder mig selv ret neutralt, fordi jeg egentlig synes tingene fungere fint indtil videre. Jeg ved ikke hvad det er for en sandhed vi brugere bør kende til. Men dit indlæg giver mig virkelig perspektiv!
Jeg synes det er en forkert måde at løse "problemerne" på, den der jamen-så-sletter-vi-da-bare-alle-der-lige-nu-er-uenige-og-stiller-sig-kritiske-for-så-kan-de-da-bare-smutte. Det er da en uhensigtsmæssig måde at være overhoved på. Der skal da være plads til debatter om konstruktiv kritik til ethvert forum.. ris så vel som ros.
Anmeld