Erfaring med shapewear?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.111 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Molly8

Hej

Jeg er brændt lidt lun på Trinny og Susannahs shapewear  Nogen, der har erfaringer med det (- eller andet godt shapewear)?

Jeg er på udkig efter noget, der kan holde lidt styr på maven. Eftersom jeg har pco, er jeg en XL over maven, selvom jeg er M-L over resten af kroppen. Jeg har prøvet nogle billigere shapewear trusser, men de ruller ned. Mon Trinny og Susannahs også gør? (Har set vekslende anmeldelser på Amazon - mon det afhænger af at vælge den rigtige strørrelse?) Derudover har de en all-in-one med skulderstropper, men den ser ret besværlig ud at gå på toilettet med..

Erfaringer ønskes

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

MetteS81

Jeg har desværre ingen erfaring med shapewear, men har tit tænkt på det fx når man skal have en kjole på hvor dellen på maven BARE IKKE behøver være synlig    Derfor opper jeg lige tråden med min kommentar og følger med hvis nogen andre skulle kende til det....

Anmeld

2. november 2011

Molly8

Slet ingen med erfaring om shapewear?

Anmeld

2. november 2011

hekran

Molly8 skriver:

Hej

Jeg er brændt lidt lun på Trinny og Susannahs shapewear  Nogen, der har erfaringer med det (- eller andet godt shapewear)?

Jeg er på udkig efter noget, der kan holde lidt styr på maven. Eftersom jeg har pco, er jeg en XL over maven, selvom jeg er M-L over resten af kroppen. Jeg har prøvet nogle billigere shapewear trusser, men de ruller ned. Mon Trinny og Susannahs også gør? (Har set vekslende anmeldelser på Amazon - mon det afhænger af at vælge den rigtige strørrelse?) Derudover har de en all-in-one med skulderstropper, men den ser ret besværlig ud at gå på toilettet med..

Erfaringer ønskes

Kh Molly

Jeg har et par shorts og et par shorts, der går helt op til lige under brystet. 

Hvis det er maven, du vil gøre noget ved, så ville jeg nok købe den, der kun sidder om taljen. Mine shorts med mave gør ikke helt så meget med maven, men mest med lår og røv. Jeg ville gå efter sådan en:  http://shop.q.dk/ProductInfo/TAILLEFORMER/?profile=Q&group=snyd-dig-smuk 

Anmeld

2. november 2011

FogL

Jeg havde sådan en dragt, som gik til lige under brystet og ned til knæene. Synes bare det er SÅ ubehageligt at have på fordi stoffet er så syntetisk :s Men det kan godt være, det bare er mig. 

Anmeld

3. november 2011

Molly8

Marita skriver:

Jeg har et par shorts og et par shorts, der går helt op til lige under brystet. 

Hvis det er maven, du vil gøre noget ved, så ville jeg nok købe den, der kun sidder om taljen. Mine shorts med mave gør ikke helt så meget med maven, men mest med lår og røv. Jeg ville gå efter sådan en:  http://shop.q.dk/ProductInfo/TAILLEFORMER/?profile=Q&group=snyd-dig-smuk 

Jeg har prøvet én, der minder om. Det var ingen succes. Det var virkelig en pine, at få den op over bagdelen

De shorts, du har, der går helt op under brystet: Hvilket mærke er det? og ruller de ned?

Kh Molly

Anmeld

3. november 2011

hekran

Molly8 skriver:

Jeg har prøvet én, der minder om. Det var ingen succes. Det var virkelig en pine, at få den op over bagdelen

De shorts, du har, der går helt op under brystet: Hvilket mærke er det? og ruller de ned?

Kh Molly

Jeg kan ikke huske mærket, men de er inde på www.qmag.dk. De ruller ikke ned, men de sidder heller ikke for godt omkring maven. Syntes ikke de gjorde så meget. 

Anmeld

3. november 2011

AnneBJ

De shapewear trusser H&M har er ikke penge værd i hvert fald.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.