Småfolk sommer dragt str 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.607 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. november 2011

bullerbassen

KUN vasket MP 85 pp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

bullerbassen

15. november 2011

bullerbassen

15. november 2011

Svenne

Hov, der står Katvig i overskriften Men Småfok er jo også lækker. Er den stor i størrelsen?

Anmeld

15. november 2011

bullerbassen

Svenne skriver:

Hov, der står Katvig i overskriften Men Småfok er jo også lækker. Er den stor i størrelsen?

Så er det ændret  vi har ikke brugt den . Syntes den ser meget alm ud måske lidt stor

Anmeld

15. november 2011

Svenne

Okay, så bliver den nok for stor. Min søn bliver først 2 i april. Han skal selvfølgelig også først bruge den til sommer, men alligevel...

Anmeld

15. november 2011

bullerbassen

Svenne skriver:

Okay, så bliver den nok for stor. Min søn bliver først 2 i april. Han skal selvfølgelig også først bruge den til sommer, men alligevel...

Uh ha ja det kan være - må sige jeg slet ikke kender småfolk dragter i str om de er store eller lille . Men vil gerne tage nogle mål til dig .

Anmeld

15. november 2011

Svenne

bullerbassen skriver:

Uh ha ja det kan være - må sige jeg slet ikke kender småfolk dragter i str om de er store eller lille . Men vil gerne tage nogle mål til dig .

Det behøver du ikke, men ellers mange tak! Jeg har lige haft en Småfolk dragt fra sommeren fremme i str. 86 og den kan han stadig sagtens passe. Så jeg tror desværre kun, det bliver 92 til sommer...

Anmeld

15. november 2011

bullerbassen

Svenne skriver:

Det behøver du ikke, men ellers mange tak! Jeg har lige haft en Småfolk dragt fra sommeren fremme i str. 86 og den kan han stadig sagtens passe. Så jeg tror desværre kun, det bliver 92 til sommer...

Ja så bliver den alt for stor

Anmeld

24. november 2011

bullerbassen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.