Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har jo en Odder, så det her var ikke nødvendigt, men virker faktisk ganske godt - vi har købt en:
http://www.mummasmate.com.au/swiss-strolli-rider.html
(Kan købes i Babysam - mener, at det var omkring 600 kr)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SaNiNa skriver: Det fordi vores barnvogn ikke er fuld understøttet (uniq stel) og så anbefales det ikke have have en kurv eller søskensæde på vognen da den så vil komme til at hænge. Tror heller ikke det vil være et stort problem med en fuldt understøttet vogn
Det fordi vores barnvogn ikke er fuld understøttet (uniq stel) og så anbefales det ikke have have en kurv eller søskensæde på vognen da den så vil komme til at hænge.
Tror heller ikke det vil være et stort problem med en fuldt understøttet vogn
Hvad vil det sige det ikke er fuldt understøttet? Er min Odder mon det?
Mussen2 skriver: Hvad vil det sige det ikke er fuldt understøttet? Er min Odder mon det?
ååh ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det. men det er ikke støttet op om som de gamle stel er. fjederne har letter ved at blive "slappe" da steller ikke går rund om kassen men to dimser man sætter ned i stellet.
ved ikke om du forstår.
et gammel stel er rund der hvor man sætter kassen det er de nye ikke
SaNiNa skriver: ååh ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det. men det er ikke støttet op om som de gamle stel er. fjederne har letter ved at blive "slappe" da steller ikke går rund om kassen men to dimser man sætter ned i stellet. ved ikke om du forstår. et gammel stel er rund der hvor man sætter kassen det er de nye ikke
Det forstod jeg slet ikke Thi hi.
Mussen2 skriver: Det forstod jeg slet ikke Thi hi.
De gamle sten der er stellet lave så den er samlet hele vejen rund der hvor man sætter kassen oven på, det er de nye stel ikke der er der kun en lille pind som forbinder de to sider af steller.
For ende af steller var der før hen også lukket så kassen "hvilede" på stellet
http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Vaelg_mellem_fire_stel-487.html
- jeg har også et ståbræt, og jeg kan også kun anbefale det . mit passer til alle barnevogne, jeg har en emmaljunga (staves)?, og jeg har også en marie marollo, og den passer på den begge to .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128