syntes maven vosker meget :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. november 2011

LilleLene

hej jeg er kun i uge 8+5 i dag, men jeg syntes bare min mave vokser virkelig hurtigt, især når jeg kigger på andre der er ligeså langt henne som mig, syntes mange har en meget flad mave... Og det er ikke fordi jeg går og tager på, har tabt mig 3 kg fra første billed til andet :/

Er det meget forskelligt hvordan de vokser, når man ikke er så langt henne ?

Første billed er 5+4
andet er 8+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Jonatansmor

LilleLene skriver:

hej jeg er kun i uge 8+5 i dag, men jeg syntes bare min mave vokser virkelig hurtigt, især når jeg kigger på andre der er ligeså langt henne som mig, syntes mange har en meget flad mave... Og det er ikke fordi jeg går og tager på, har tabt mig 3 kg fra første billed til andet :/

Første billed er 5+4
andet er 8+5

........ måske det tvillinger?

eller... du en af dem der der laver 8 på en gang?

Anmeld

1. november 2011

Frøken J.

Altså forstå mig ret, men jeg synes egentlig ikke der er særlig stor forskel på de to fotos - Synes din mave ser meget passende ud ift. hvor langt du er henne. Den er super fin

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Jonatansmor skriver:

........ måske det tvillinger?

eller... du en af dem der der laver 8 på en gang?

puuha sådan noget må man ikke spøge med

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Frøken J. skriver:

Altså forstå mig ret, men jeg synes egentlig ikke der er særlig stor forskel på de to fotos - Synes din mave ser meget passende ud ift. hvor langt du er henne. Den er super fin

det lyder da rart
syntes bare der er så mange man overhovedet ikke kan se det på når de er 8 uger henne

Anmeld

1. november 2011

Jonatansmor

LilleLene skriver:

puuha sådan noget må man ikke spøge med

Spøg til side. Det er lige der omkring du så småt begynder at ligne en der har luft i maven. Kæresten ser så drømmende ud når han tænker tilbage på de dage hvor brysterne var enorme og maven stadig nogenlunde normal. Nyd det, lige om lidt er du stor som et hus, kan ikke sove rigtigt og prutter desuden som en havnearbejder

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Jonatansmor skriver:

Spøg til side. Det er lige der omkring du så småt begynder at ligne en der har luft i maven. Kæresten ser så drømmende ud når han tænker tilbage på de dage hvor brysterne var enorme og maven stadig nogenlunde normal. Nyd det, lige om lidt er du stor som et hus, kan ikke sove rigtigt og prutter desuden som en havnearbejder

hahaha som du dog kan sige det

puuha jeg kan ikke nyde noget som helst, før jeg har set den bette lever, eftersom både min søster og en veninde har fået en abort efter første scanning, da begge små ingen hjerteslag havde

Anmeld

1. november 2011

Jonatansmor

LilleLene skriver:

hahaha som du dog kan sige det

puuha jeg kan ikke nyde noget som helst, før jeg har set den bette lever, eftersom både min søster og en veninde har fået en abort efter første scanning, da begge små ingen hjerteslag havde

Nej det er da også lidt at have med i bagagen... Hvornår har du en scanning?

Sommetider kan vi bekymre os så meget at vi glemmer at lytte til sjælen

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Jonatansmor skriver:

Nej det er da også lidt at have med i bagagen... Hvornår har du en scanning?

Sommetider kan vi bekymre os så meget at vi glemmer at lytte til sjælen

det ved jeg ikke, skal til læge første gang på tirsdag, så der finder jeg ud af om de kontakter sygehuset, eller om jeg selv skal

Anmeld

1. november 2011

SussieThyssen

LilleLene skriver:

Første billed er 5+4
andet er 8+5

Ja der er kæmpe stor forskel på størrelsen af "nye" maver.

Det afhænger helt af hvor meget væske du som person og med de gener du har, du hober op i livmoderen.
Og nogle af os, ser gravide ud kun et kvarter efter, mens andre ser overhovedet ikke gravide ud før næsten sidste sekund.
En af dem der i den sidste del aldrig har set gravid ud af betydning, er til eksempel vores egen Kronprinsesse Mary.
Jeg er stadig dybt forundret over hvordan man i så lille en mave kunne gemme tvillinger
Så vær du bare glad for din mavse..det er da dejligt, man kan se, du har en bebs derinde

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.