Tråden om tips og tricks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2011

lio

ved ikke om der har været lign. men jeg synes det kunne være en hyggelig tråd at følge.

Da jeg og mine søskende var børn lærte vi at spise parisertoast i kaffefilter, så fik vi ikke beskidte fingre og så krummede det ikke så meget. har i andre små FIF til en lettere hverdag for/med børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

LilleLene

Qoco skriver:

ved ikke om der har været lign. men jeg synes det kunne være en hyggelig tråd at følge.

Da jeg og mine søskende var børn lærte vi at spise parisertoast i kaffefilter, så fik vi ikke beskidte fingre og så krummede det ikke så meget. har i andre små FIF til en lettere hverdag for/med børn??

hihi det gjorde jeg også som barn

Også med burger

Anmeld

1. november 2011

AnneBJ

Qoco skriver:

Haha det har vi også altid gjort!! Min kæreste kigger åndsvagt på mig, når jeg finder toastmaskine og kaffefilter frem samtidigt!

Anmeld

1. november 2011

lio

AnneBJ skriver:

Haha det har vi også altid gjort!! Min kæreste kigger åndsvagt på mig, når jeg finder toastmaskine og kaffefilter frem samtidigt!

Folk hæver også altid det ene øjenbryn når jeg gør det, så tænkte om det er HELT GAK?

Anmeld

1. november 2011

Maja88

Qoco skriver:

hehe gør vi også herhjemme

hmm små fif.. ikke lige som jeg kan komme i tanke om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.