Jordmoder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. november 2011

viben

Så har jeg været hos jordmoderen for første gang... Synes det var en lidt blandet fornemmelse, da stedet var meget slidt og folk farede frem og tilbage... Den jordmoder vi talte med skal vi ikke have fremover, så det var også lidt underligt... Og så handlede det mest af alt om papirer og de forudsigelige spørgsmål omkring jern, kost og motion.

Men men men - til gengæld ville hun gerne se om hun kunne finde hjertelyd da hun alligevel undersøgte min mave - og det kunne hun i første forsøg  Det er jo en fantastisk lyd, og på trods af helhedsindtrykket gik vi ud med en fantastisk følelse, for det var vi var slet ikke forberedte på at skulle høre den lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

majken andesen

det er bare en så dejlig lyd... kan heller ikke vente med at høre den i denne graviditet.... men er lidt spændt på om man kan høre det på samme måde når det er tillinger....

Anmeld

1. november 2011

DinNabo

viben skriver:

Så har jeg været hos jordmoderen for første gang... Synes det var en lidt blandet fornemmelse, da stedet var meget slidt og folk farede frem og tilbage... Den jordmoder vi talte med skal vi ikke have fremover, så det var også lidt underligt... Og så handlede det mest af alt om papirer og de forudsigelige spørgsmål omkring jern, kost og motion.

Men men men - til gengæld ville hun gerne se om hun kunne finde hjertelyd da hun alligevel undersøgte min mave - og det kunne hun i første forsøg  Det er jo en fantastisk lyd, og på trods af helhedsindtrykket gik vi ud med en fantastisk følelse, for det var vi var slet ikke forberedte på at skulle høre den lille

Dejligt, men lidt øv, at det ikke var perfekt. Hvor var det henne?

Anmeld

1. november 2011

viben

DinNabo skriver:

Dejligt, men lidt øv, at det ikke var perfekt. Hvor var det henne?

Ja... Det var jordmodercentret på amager? Egentlig også lidt underligt at blive sendt helt derud når vi bor i Valby og skal føde på Hvidovre... Men skidt pyt, hvis de kan finde ud af at holde øje med den lille

Anmeld

1. november 2011

DinNabo

viben skriver:

Ja... Det var jordmodercentret på amager? Egentlig også lidt underligt at blive sendt helt derud når vi bor i Valby og skal føde på Hvidovre... Men skidt pyt, hvis de kan finde ud af at holde øje med den lille

Ja godt der bliver holdt øje. Jeg var lige til første lægebesøg i dag og få lavet vandrejournal. Nu føler jeg også, at der begynder at ske noget

Anmeld

1. november 2011

CaWi

Var selv til første jordmoder besøg i dag, hun car nu rigtig sød, med man fik jo ikke snakket om noget, man ikke rigtig vidste noget om i forvejen.

Det blev dog ikke til nogen hjertelyd for mit vedkommende, hun sagde man ikke kunne høre det tydeligt nok endnu. Er i dag 14+0

Anmeld

1. november 2011

viben

CAWI skriver:

Var selv til første jordmoder besøg i dag, hun car nu rigtig sød, med man fik jo ikke snakket om noget, man ikke rigtig vidste noget om i forvejen.

Det blev dog ikke til nogen hjertelyd for mit vedkommende, hun sagde man ikke kunne høre det tydeligt nok endnu. Er i dag 14+0

Hun virkede nu også ret overrasket over at hun så nemt og hurtigt kunne finde det... Og sagde at vi ikke skulle regne med det... Så tror bare at vi var heldige at hun overhovedet ville prøve  er 14+3..

Anmeld

1. november 2011

viben

DinNabo skriver:

Ja godt der bliver holdt øje. Jeg var lige til første lægebesøg i dag og få lavet vandrejournal. Nu føler jeg også, at der begynder at ske noget

Jubiii  Det er virkelig også nogle laaaange uger indtil NF...

Anmeld

2. november 2011

Nina Amelia

Nej hvor skønt at i kunne høre hjertelyden på den lille

Hvor jeg bor er det også frem og tilbage med forskellige jordemødre men dem jeg havde i sidste grav. var heldigvis allesammen søde.. Jeg kan huske at jeg i sidste grav. (selvom det var den første) følte at nogle af besøgene var lidt "overflødige" da det mest bare var for at tjekke urin.. Papirer i starten og ellers bare "hvordan går det, sådan?" he he.. Det var udelukkende hjertelyden jeg glædede mig til og så havde man måske et par spørgsmål engang imellem..

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Jeg var på Sønderborg Sygehuset i tirsdags for at blive scannet så jeg kunne finde ud af hvor langt jeg var henne. Er i 13+4 :-) Fik en nakkefoldsscanning. Fik lov at høre hjertelyd. :-):-). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.