Stikken og jag i underlivet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. november 2011

MortilAlmaogNohr

Ja som underskriften lyder, så har jeg siden imorges haft sådan nogle jag der kommer i underlivet i venstre side, helt nede ved hårene.

Jeg er i 7+2 og fik en tidlig scanning igår, hvor der var hjertelyd.

Jeg ville bare høre om andre har oplevet en sådan jagende smerte? Den kommer ca. hver 15 min, og var kun et par sekunder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Mor til Mike

Tina. skriver:

Ja som underskriften lyder, så har jeg siden imorges haft sådan nogle jag der kommer i underlivet i venstre side, helt nede ved hårene.

Jeg er i 7+2 og fik en tidlig scanning igår, hvor der var hjertelyd.

Jeg ville bare høre om andre har oplevet en sådan jagende smerte? Den kommer ca. hver 15 min, og var kun et par sekunder.

Jeg havde det også i starten, en af de grunde til jeg fik en tryghedsscanning fordi jeg var så bekymret fordi det gjorde så nade! men efter nogle uger gik det egentlig i sig selv.. 

Anmeld

1. november 2011

madsenmor

det kunne sagtens være livmodren der arbejder... det gør nulller naller for nogle men ophøre gerne omkring uge 12

Anmeld

2. november 2011

LilleMie

Jeg tror "bare" det er ligamentssmerter! Jeg havde det også en del i perioder og de kom faktisk også mest i venstre side, egentlig lidt underligt . De kommer fordi det hele giver sig og vokser - og det er jo kun positivt .

Jeg har dem stadig, dog føles de anderledes nu, mere som et sidestik i underlivet (hvis det giver mening).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.