Mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2011

SaNiNa

Ja hvor tit ses i med jeres?

Vi ses 1 gang om ugen så imorgen kl 11 kommer de her.

Det passer mig rigtig fint at vi mødre en gang om ugen, så gør det heller ikke så meget hvis man ikke lige kan komme den ene gang.

Tror det var noget af det som gjore min sidste mødregruppe gik i opløsnng efter få gang vi så hver 2-3 uge og så var der nogle uger hvor vi ikke rigtig var samlet og en to til sverige i 4 måneder.

Nå men de kommer her i morgen kl 11 og hvad skal jeg lige server for dem? Det skal jo nok være noget spiselig sidst vi var sammen fik vi en rigtig lækker frokost.

Hvad får i når i er sammen med jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

lykkelige-mor

Sanne og Nicklas skriver:

Det passer mig rigtig fint at vi mødre en gang om ugen, så gør det heller ikke så meget hvis man ikke lige kan komme den ene gang.

Tror det var noget af det som gjore min sidste mødregruppe gik i opløsnng efter få gang vi så hver 2-3 uge og så var der nogle uger hvor vi ikke rigtig var samlet og en to til sverige i 4 måneder.

Nå men de kommer her i morgen kl 11 og hvad skal jeg lige server for dem? Det skal jo nok være noget spiselig sidst vi var sammen fik vi en rigtig lækker frokost.

vi mødes også engang om ugen.. det syntes jeg er fint. og det er bare sååå super hyggeligt.

Anmeld

1. november 2011

SaNiNa

lykkelige-mor skriver:

vi mødes også engang om ugen.. det syntes jeg er fint. og det er bare sååå super hyggeligt.

Ja jeg syntes også 1 gang om ugen er meget passende vi går jo alligvel bare hjemme.

Anmeld

2. november 2011

Ka+Ma=Be

Vores mødregruppe mødes også en gang om ugen Det synes jeg også passer rigtig fint.

De fleste gange har der været lidt kage, frugt og grønt. Da jeg havde dem hjemme havde jeg lavet sandwiches, da vi mødtes kl 11, og generelt har været dårlige til at få spist frokost  

(skal lige vænne mig til dit nye navn hehe )

Anmeld

2. november 2011

Jemion

Her ses vi hver anden uge hvilket jeg synes er for lidt

Anmeld

2. november 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Vores mødregruppe mødes også en gang om ugen Det synes jeg også passer rigtig fint.

De fleste gange har der været lidt kage, frugt og grønt. Da jeg havde dem hjemme havde jeg lavet sandwiches, da vi mødtes kl 11, og generelt har været dårlige til at få spist frokost  

(skal lige vænne mig til dit nye navn hehe )

ååårh sandwich det må jeg lave næste gang de kommer, vi har netop også vælgt det skal ligge kl 11 fordi vi jo har tildens til ikke at få spist i løbet af dagen og så vi jo flere lige til at tage de små passer mens man spiser lidt mad.

Det endte med jeg bagte boller og så fik vi ost og pålæg til

Hihi men måtte jo lige have et nyt bruger navn nu når Naia er kommet til verden

Anmeld

4. november 2011

MaybeBaby

SaNiNa skriver:

Jeg fandt ud af, at de andre 4 piger var meeeget yngre end mig, så jeg har en veninde/gammel kollega, der bor 3 min væk herfra med hendes 4 mdr ældre datter. Hun er så blevet min mødtegruppe Men da hun er førstegangsmor også, har vi meeeget at snakke om. Vi mødes hver 14. dag, da det passer os to bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.