Søger lige tilflugt herinde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Giraffen

IIH hvor jeg synes den der vigtige tråd fylder alt for meget i mit baby.dk lige nu, så nu søger jeg til tilflugt herind til mødregruppen

Hvordan står det til hos jer alle sammen ?

Jeg tæller stadig dagene til MD og nu er der kun 2 dage til det er helt uvirkeligt og eftersom jeg er rosinen i pølseenden i marts (28. ) så må I andre have været igennem MD nu, så tænker det er et godt tidspunkt til en lille temperaturmåling og føling med hvordan det går

Her vokser maven godt og jeg har ikke de vilde gener heller - dog er jeg begyndt at blive utrolig uintelligent ift min krop - kan fx ikke koordinere på samme måde som før og er blevet meget klodser - det går helt galt når jeg står og prøver at spille smart til holdtræning i fitnessworld og bare står og drejer fjollet om mig selv

Og så fantastisk tirsdag til jer allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

MisMille

Giraffen skriver:

IIH hvor jeg synes den der vigtige tråd fylder alt for meget i mit baby.dk lige nu, så nu søger jeg til tilflugt herind til mødregruppen

Hvordan står det til hos jer alle sammen ?

Jeg tæller stadig dagene til MD og nu er der kun 2 dage til det er helt uvirkeligt og eftersom jeg er rosinen i pølseenden i marts (28. ) så må I andre have været igennem MD nu, så tænker det er et godt tidspunkt til en lille temperaturmåling og føling med hvordan det går

Her vokser maven godt og jeg har ikke de vilde gener heller - dog er jeg begyndt at blive utrolig uintelligent ift min krop - kan fx ikke koordinere på samme måde som før og er blevet meget klodser - det går helt galt når jeg står og prøver at spille smart til holdtræning i fitnessworld og bare står og drejer fjollet om mig selv

Og så fantastisk tirsdag til jer allesammen

Det kan jeg godt forstå du gør  

Ihh, det bliver da dejligt med MD og godt maven vokser.. Jeg er endelig kommet op på min normale vægt igen  Så nu handler det bare for mig om at tage på..

God tirsdag til dig også 

Anmeld

1. november 2011

Giraffen

MisMille skriver:

Det kan jeg godt forstå du gør  

Ihh, det bliver da dejligt med MD og godt maven vokser.. Jeg er endelig kommet op på min normale vægt igen  Så nu handler det bare for mig om at tage på..

God tirsdag til dig også 

uha jeg ka anbefale honningmadder, marmelademadder, chokolade, flødeboller (oh my gooood jeg ka anbefale flødeboller!!!!)

ja jeg stopper nu for jeg ender bare med at haste i Fakta og købe mig tyk i alt muligt lækkert

Håber du blir tyk snart  

Anmeld

1. november 2011

MisMille

Giraffen skriver:

uha jeg ka anbefale honningmadder, marmelademadder, chokolade, flødeboller (oh my gooood jeg ka anbefale flødeboller!!!!)

ja jeg stopper nu for jeg ender bare med at haste i Fakta og købe mig tyk i alt muligt lækkert

Håber du blir tyk snart  

Haha JA... Det lyder godt, spiser meget chokolade, flødeboller og varm kakao med flødeskum.. Hmm må nok heller lige lave mig en kop kakao 

Er begyndt at få en lille   og min mand elsker det... også fordi han kunne mærke den lille sparke...

Husk at skrive en opdatering fra din MD  vil I vide kønnet?? 

Anmeld

1. november 2011

Giraffen

MisMille skriver:

Haha JA... Det lyder godt, spiser meget chokolade, flødeboller og varm kakao med flødeskum.. Hmm må nok heller lige lave mig en kop kakao 

Er begyndt at få en lille   og min mand elsker det... også fordi han kunne mærke den lille sparke...

Husk at skrive en opdatering fra din MD  vil I vide kønnet?? 

eeej hvor skønt for jer min kæreste er så ked af han ikke kan mærke spark selvom jeg knap nok selv ka mærke noget

Jeg lover at komme med masser af opdateringer og ja vi vil såååå gerne snart vide om det er en dreng eller pige der gemmer sig derinde, så baby har bare at være artig og vise sig frem derinde

Anmeld

1. november 2011

Bullerfnis

Ak, du er ikke rosinen i pølseenden, jeg har termin 30 marts og skal først til MD på mandag. Jeg har vist bare ikke været så aktiv herinde i gruppen

Held og lykke med scanningen!

Og hvad er det for noget med en anden tråd?

Anmeld

1. november 2011

Giraffen

Bullerfnis skriver:

Ak, du er ikke rosinen i pølseenden, jeg har termin 30 marts og skal først til MD på mandag. Jeg har vist bare ikke været så aktiv herinde i gruppen

Held og lykke med scanningen!

Og hvad er det for noget med en anden tråd?

IIh jamen det var da dejligt at vi er lidt der kan følges ad som de sidste i martsgruppen og velkommen til hvis ikke du har fået sådan en 

Det andet fnidder var en tråd omkring dårlig opførsel og oprydning og ja, en mase ting som jeg aldrig helt forstod men nu ser det ud til at stemningen er vendt tilbage og det er bare så skønt

Men tak med scanning glæder mig til din update også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.