Søger Molo deer str.80-86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. november 2011

SukkerDronning

Hovsa, som du kan se ville jeg MEGET gerne fortælle dig det

Kan så du bor i århus, så  kan det jo være lige meget da lagersalget er i kbh Sorry for at gnide salt i såret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Rsa

Sirup skriver:

De har lagersalg til og med søndag, måske du kan finde den der?

Kunne jeg nok godt, men der er bare lidt for langt fra AArhus til Kbh. for Molo tøj

Anmeld

11. november 2011

Mette.

Rsa skriver:

Har forelsket mig i dette Molo print og det er ikke til at støve op nogle steder

Er interesseret i body, bluse eller kjole i str.80-86.

Håber der er nogle derude der ligger inde med det

Jeg har den i body et sted i gemmerne, i str. 80 mener jeg. Den er dog rimelig stor i den, og min datter har brugt den indtil hun var 15 måneder.

Den er i pæn stand, vasket i neutral, og fra dyre- og røgfrit hjem, men selvfølgelig er den falmet lidt i de mørke nuancer, som jeg generelt synes molo gør efter de første vaske. Hvis det kunne have interesse, vil jeg gerne prøve at finde den når jeg kommer hjem.

Anmeld

13. november 2011

Rsa

Mette. skriver:

Jeg har den i body et sted i gemmerne, i str. 80 mener jeg. Den er dog rimelig stor i den, og min datter har brugt den indtil hun var 15 måneder.

Den er i pæn stand, vasket i neutral, og fra dyre- og røgfrit hjem, men selvfølgelig er den falmet lidt i de mørke nuancer, som jeg generelt synes molo gør efter de første vaske. Hvis det kunne have interesse, vil jeg gerne prøve at finde den når jeg kommer hjem.

Det må du meget gerne

Anmeld

17. november 2011

Mette.

Her er billeder til dig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2011

millesofie

fejl

havde ikke set det var et bestemt tryk

Anmeld

5. december 2011

bøgelund

Rsa skriver:

Har forelsket mig i dette Molo print og det er ikke til at støve op nogle steder

Er interesseret i body, bluse eller kjole i str.80-86.

Håber der er nogle derude der ligger inde med det

Jeg har den vist i 74.. Mener ikke det er str. 80.. :s desværre.. Den er os så sød.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.