Barnevogn+ klapvogn sælges...NEDSAT!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.094 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. november 2011

C@mill@

‎2500 kr for barnevogn som er af mærke: Trille Gigant, den er sort med hvidt betræk indeni med sol måne og stjerner. Der medfølger; Lift, regnslag,pusletaske,madras til både vognen og liften... Nypris 6000 kr kun brugt MEGET få gange....

BARNEVOGN SÆLGES NU FOR 2000 KR!!!!!!!!!!!

KLAPVOGN SÆLGES NU FOR 1900 KR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

‎2500 kr for klapvognen som er af mærke: Emmaljunga Cerox. Der medfølger overlæder og regnslag. Nypris er 5000 kr, brugt men meget velholdt og uden pletter eller lignende slid...

Begge dele skal selv afhentes i Slagelse....

Kan evt kontaktes på. 31715241 hilsen Camilla....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

C@mill@

C@mill@ skriver:

‎2500 kr for barnevogn som er af mærke: Trille Gigant, den er sort med hvidt betræk indeni med sol måne og stjerner. Der medfølger; Lift, regnslag,pusletaske,madras til både vognen og liften... Nypris 6000 kr kun brugt MEGET få gange....

‎2500 kr for klapvognen som er af mærke: Emmaljunga Cerox. Der medfølger overlæder og regnslag. Nypris er 5000 kr, brugt men meget velholdt og uden pletter eller lignende slid...

HALLØJSA DAMER!!!!!!

Nogen der er interesseret i en af de her skønne vogne så BYD  

De skal bare sælges men har os brug for at tjene lidt på dem da der skal købes en ny  

BYD BYD BYD BYD BYD BYD BYD BYD BYD BYD BYD........

Anmeld

29. november 2011

C@mill@

opper--- BYD!!!!

Anmeld

10. december 2011

iman76

hejj camilla jeg er da interesseret men skal færst vide hvor i landet du er og så har jeg en meget stram budget så vi skal længere ned..-.

Anmeld

10. december 2011

Nadia&Daniel

Ihhh - ville ønske jeg/vi havde råd til den klapvogn, men med flytning i næste uge, og køb af møbler til en hel lejlighed, er pengene ikke helt til de 2500.-

Anmeld

12. december 2011

C@mill@

Nadia&Daniel skriver:

Ihhh - ville ønske jeg/vi havde råd til den klapvogn, men med flytning i næste uge, og køb af møbler til en hel lejlighed, er pengene ikke helt til de 2500.-

Er til handle med :-) BYD :-)

Anmeld

19. december 2011

C@mill@

iman76 skriver:

hejj camilla jeg er da interesseret men skal færst vide hvor i landet du er og så har jeg en meget stram budget så vi skal længere ned..-.

Jeg bor i slagelse og BYD

Anmeld

17. januar 2012

C@mill@

Opper- BYD!!!

Anmeld

23. januar 2012

Filippa & Liva

Er klapvognen stadig til salg????

Anmeld

23. januar 2012

C@mill@

BigBabyWish skriver:

Er klapvognen stadig til salg????

Ja det er den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.