iih det bekymre mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

testede positivt igår... men allerede igår mistede jeg mine ømme bryster.. forstår det ikke.. de har hele tiden været enormt ømme, altså selve nippels og blomsten osv. men igår efter skole 11.50 forsvandt de. og nu er jeg selvfølgelig blevet bekymret for om alt er som det skal være.. sidst jeg mistede startede det også sådan. så har vel bare brug for lige at få bekræftet at det er altså meget normalt for nogen... Har stadig murren og niv og jag i underlivet og kan mærke når jeg ligger på ryggen at det strækker lidt dernede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Vivian87

Det tror jeg bestemt er meget normalt! Symptomerne eller generne om man vil kommer og går (i hvert fald ved mig, og har ku læse mig frem til at det også sker ved mange andre!) 

Specielt det med ømme bryster - hele vejen igennem har det svinget meget! Nogle dage var/er de suuuper ømme og andre dage mærker jeg dem slet ikke  

Så jeg tror ikke du behøver tage sorgerne på forskud! Selvom jeg godt forstår din bekymring! Men er sikker på at den lille spurte har det fint derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.