Hvordan får I det hele til at hænge sammen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Åh, hvor jeg bare synes det er svært at få det hele til at hænge sammen engang imellem

Er der nogen der, som mig, ikke har familie i nærheden til at hjælpe og heller ikke har en far til børnene der er særlig god til at give en hjælpende hånd når det trænger???

Al min familie bor 300 km fra mig, så har ingen hjælp derfra. Børnenes far har dem hver anden weekend, men han hjælper ALDRIG udover det. Det er som om jo mindre han kan have børnene jo bedre

Min søn har været syg siden onsdag, så det har ikke været nemt at aflevere min datter i børnehave. Der blev jeg nødt til at tage ham med derned. Jeg er konstant bange for at blive syg, for hvem skal tage sig af børnene hvis jeg er dårlig? Har prøvet engang hvor jeg ikke kunne passe dem og jeg havde det så elendigt med at de nærmest måtte passe sig selv og få knækbrød og chips til aftensmad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Mormilla

Okay det lyder ikke til at du har det nemt!!!
Min familie bor os lang væk ca. 150km. Har min far og min sted mor tæt på, men dem vil jeg helst ikke ha til at passe på min søn... Men min mand og jeg er stadig sammen og han er go til at hjælpe...

Så jeg kan ikke hjælpe dig... Men synes at det er synd for dig!!!
Har du ikke nogen venner som kan hjælpe???

Anmeld

9. februar 2009

Frederikke80

Mormilla skriver:

Okay det lyder ikke til at du har det nemt!!!
Min familie bor os lang væk ca. 150km. Har min far og min sted mor tæt på, men dem vil jeg helst ikke ha til at passe på min søn... Men min mand og jeg er stadig sammen og han er go til at hjælpe...

Så jeg kan ikke hjælpe dig... Men synes at det er synd for dig!!!
Har du ikke nogen venner som kan hjælpe???

Har desværre ikke så mange veninder i nærheden, og ingen jeg synes kender børnene rigtig godt eller er vant til at passe dem. De er også selv alene med deres børn, så har ofte nok at gøre selv.
Har dog en del venner, men jeg synes ikke rigtig der er nogen der kan hjælpe med børnene.
Tak for svar

Anmeld

10. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Jeg har også riktig svært ved å få ting til å henge sammen, jeg er godt nok ikke enlig, men min mand sejler.. Jeg er blevet nød til å stoppe på mitt arbejde som jeg var riktig glad for...Er nå ude eftter nytt arbjede, men ikke så nemt å finne noe som passer inden for BHG og DP åpningstider..
Min familie bor i Norge, så der er det ikke noe hjælp å få..Har heller ingen venner/familie som har tid eller overskudd til å hjælpe med mine børn,de har jo sine egne børn og familie ..Jeg har skaffet mig 3barnepiger som passer dem noen ganger om aften, men de skal jo også ha 50kr i timen..

Så jeg har desværre ikke noen gode råd til dig..Det som hjælper mig lidt er at jeg sier til mig selv, at det er jo kun en liten periode i livet vi er inde i nå..!!Børnene blir jo hurtig større..

Anmeld

10. februar 2009

A.

Rikke skriver:

Åh, hvor jeg bare synes det er svært at få det hele til at hænge sammen engang imellem

Er der nogen der, som mig, ikke har familie i nærheden til at hjælpe og heller ikke har en far til børnene der er særlig god til at give en hjælpende hånd når det trænger???

Al min familie bor 300 km fra mig, så har ingen hjælp derfra. Børnenes far har dem hver anden weekend, men han hjælper ALDRIG udover det. Det er som om jo mindre han kan have børnene jo bedre

Min søn har været syg siden onsdag, så det har ikke været nemt at aflevere min datter i børnehave. Der blev jeg nødt til at tage ham med derned. Jeg er konstant bange for at blive syg, for hvem skal tage sig af børnene hvis jeg er dårlig? Har prøvet engang hvor jeg ikke kunne passe dem og jeg havde det så elendigt med at de nærmest måtte passe sig selv og få knækbrød og chips til aftensmad

jep det kan du tro at du er ikke alene..ingen familie i nærheden de bor 700km væk

Anmeld

10. februar 2009

tascia

hvad med at finde en sød reserve bedste som kan hjælpe dig i pressede situationer? jeg er sikker på der sidder nogle søde ældre mennesker som ville være perfekt til opgaven

//Natascia

Anmeld

10. februar 2009

Frederikke80

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej...

Jeg har også riktig svært ved å få ting til å henge sammen, jeg er godt nok ikke enlig, men min mand sejler.. Jeg er blevet nød til å stoppe på mitt arbejde som jeg var riktig glad for...Er nå ude eftter nytt arbjede, men ikke så nemt å finne noe som passer inden for BHG og DP åpningstider..
Min familie bor i Norge, så der er det ikke noe hjælp å få..Har heller ingen venner/familie som har tid eller overskudd til å hjælpe med mine børn,de har jo sine egne børn og familie ..Jeg har skaffet mig 3barnepiger som passer dem noen ganger om aften, men de skal jo også ha 50kr i timen..

Så jeg har desværre ikke noen gode råd til dig..Det som hjælper mig lidt er at jeg sier til mig selv, at det er jo kun en liten periode i livet vi er inde i nå..!!Børnene blir jo hurtig større..

Ja, det er godt nok ikke nemt

Men det er rigtigt, det bliver selvfølgelig nemmere jo ældre de bliver... er nok bare det jeg skal prøve at sige til mig selv

Anmeld

10. februar 2009

Frederikke80

agnieszka skriver:

jep det kan du tro at du er ikke alene..ingen familie i nærheden de bor 700km væk

Hold da op

Har du slet ikke familie i Danmark?
Og hvorfor er du flyttet herop helt alene?

Anmeld

10. februar 2009

Frederikke80

tascia skriver:

hvad med at finde en sød reserve bedste som kan hjælpe dig i pressede situationer? jeg er sikker på der sidder nogle søde ældre mennesker som ville være perfekt til opgaven

//Natascia

Ja, det har jeg også tænkt over nogen gange, kunne være jeg skulle prøve at gøre noget ved det.
Tak for råd

Anmeld

10. februar 2009

A.

Rikke skriver:

Hold da op

Har du slet ikke familie i Danmark?
Og hvorfor er du flyttet herop helt alene?

jo storsøster men vi snakker ikke rigtigt sammen..jeg det er lang historie men jeg kom her for holde sommer ferie og blev hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.