venter tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.091 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. november 2011

majken andesen

fik af vide i sidste uge at vi venter tvillinger

egentlig burde det ikke komme som et chok, min mand har hele tiden sagt der er 2, vi fik ivf behandling og lagt 2 æg op.... men jeg havde nok blokeret det helt ude.... jeg skulle ihvertfalg ikke have tvillinger...... så nu har jeg vildt dårlig samvittighed, jeg er helt sikker glad og kommer til at elske dem begge, men jeg syntes også at der er noget at sluge.... så har vi 3 børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Miia90

Tillykke med i venter tvillinger

Anmeld

1. november 2011

maria_wlt

Kæmpe stort tillykke 

Det bliver en omgang men det bliver STORT...

Anmeld

1. november 2011

Rebecca55

Det er vist helt naturligt at være lidt rundt på gulvet efter en sådan besked... Men stort tillykke, det skal i nok ende med at være lykkelige over.

Anmeld

1. november 2011

Gittemor09

Rebecca55 skriver:

Det er vist helt naturligt at være lidt rundt på gulvet efter en sådan besked... Men stort tillykke, det skal i nok ende med at være lykkelige over.

kommer fra hende med trillinger

kunne ikke lade være...!! 

og det skal ikke opfattes negativt...

Anmeld

1. november 2011

Rebecca55

Gittemor09 skriver:

kommer fra hende med trillinger

kunne ikke lade være...!! 

og det skal ikke opfattes negativt...

He he tager jeg bestemt heller ikke negativt...

Det er den største gave at få lov at opleve at få mere en 1 af gangen uanset om det er tvillinger eller trillinger...

Anmeld

1. november 2011

Gittemor09

Rebecca55 skriver:

He he tager jeg bestemt heller ikke negativt...

Det er den største gave at få lov at opleve at få mere en 1 af gangen uanset om det er tvillinger eller trillinger...

ja, det tror jeg gerne selv...

kunne godt selv tænke mig at få mere end en af gangen.... 

selvfølgelig er der hårde tider, men de vil også få så meget glæde af hinanden....

Anmeld

1. november 2011

Rebecca55

Gittemor09 skriver:

ja, det tror jeg gerne selv...

kunne godt selv tænke mig at få mere end en af gangen.... 

selvfølgelig er der hårde tider, men de vil også få så meget glæde af hinanden....

Nu kan jeg kun snakke som trillingemor og man kan slet ikke forstille sig hvor hådt det er før man står i det (Havde 3 med kolik). Men det er lige så fantastisk som det er hårdt.

Anmeld

1. november 2011

Gittemor09

Rebecca55 skriver:

Nu kan jeg kun snakke som trillingemor og man kan slet ikke forstille sig hvor hådt det er før man står i det (Havde 3 med kolik). Men det er lige så fantastisk som det er hårdt.

åh, du har været hårdt ramt...

men er slet ikke i tvivl om at det er hårdt... men så længe jeg forbereder mig på at det kan ske, og jeg gerne vil det, så skal alt nok gå

Anmeld

1. november 2011

Rebecca55

Gittemor09 skriver:

åh, du har været hårdt ramt...

men er slet ikke i tvivl om at det er hårdt... men så længe jeg forbereder mig på at det kan ske, og jeg gerne vil det, så skal alt nok gå

Selvfølgelig skal det nok gå... Vi er da heldigvis sådan indbygget at vi klare det vi skal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.