Er bekymret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Please hjælp mig piger. Er så ulykkelig.  Min pige på godt 2 måneder ramte siden af sit hoved ind i en væg, ved et hjørne. Gik med hende på armen, og så mig ikke nok for. Det var heldigvis ikke særligt hårdt. Hun græd selvfølgelig, ligesom jeg selv. Vi trøstede hende og så lagde jeg hende til brystet og hun spiste fint. Bagefter lå hun og hyggede og smilede til mig. Hun er som hun plejer at være. Jeg er bare så ked af det, og frygtelig bekymret.  Men også enorm gal på mig selv, for sådan noget skal bare ikke ske.  

Ville I ringe til vagtlægen, når det er så bette en størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Hvis du er utryg så ring til lægen, de kan som minimum fortælle dig hvad du skal holde øje med.

God bedring med hende

Anmeld

31. oktober 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Please hjælp mig piger. Er så ulykkelig.  Min pige på godt 2 måneder ramte siden af sit hoved ind i en væg, ved et hjørne. Gik med hende på armen, og så mig ikke nok for. Det var heldigvis ikke særligt hårdt. Hun græd selvfølgelig, ligesom jeg selv. Vi trøstede hende og så lagde jeg hende til brystet og hun spiste fint. Bagefter lå hun og hyggede og smilede til mig. Hun er som hun plejer at være. Jeg er bare så ked af det, og frygtelig bekymret.  Men også enorm gal på mig selv, for sådan noget skal bare ikke ske.  

Ville I ringe til vagtlægen, når det er så bette en størrelse?

Hvis du intet kan mærke på hende, så ville jeg ikke være bekymret.

Er du nervøs, så ring til vagtlægen, så du kan få ro i sindet

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Hvis du er utryg så ring til lægen, de kan som minimum fortælle dig hvad du skal holde øje med.

God bedring med hende

Tak for det. Hun ligger og snakker og hygger lige nu. Det er dejligt.   

Og mange tak for dit svar - det beroliger allerede.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Hvis du intet kan mærke på hende, så ville jeg ikke være bekymret.

Er du nervøs, så ring til vagtlægen, så du kan få ro i sindet

Hun ligger og hygger lige nu. Så det er dejligt. Mon ikke alt er som det skal være.

Tak for dit svar. Det har beroliget mig.

Anmeld

1. november 2011

Mumto3

Jeg ville bestemt ikke være bekrymret. Babyer er lavet til at kunne tåle lidt af hvert, og man høre jo om babyer der falder ned fra puslebordet og lander på fliser m.m. uden at der sker noget.

Det er så synd for dig (og din datter), men jeg tror ikke der er nogen grund til at involvere en vagtlæge.

Min søn som snart bliver 8 år, ham havde jeg en episode med da han var få måneder gammel. Jeg kan stadig få det helt dårligt over det når jeg tænker på det,men sådan er det bare at være blevet mor. Vi vil det aller aller bedste for vores børn, og når vi så kikser i det, og det er vores skyld at vores børn slår sig, uha....så kan vi næsten ikke tilgive os selv. Men barnet lider sjældent så meget som moderen.

Nyd at du har en glad og frisk pige! Hun spiser og pludre, hvilke andre tegn på trivlsel synes du der mangler, for at du kan sige hun ikke virker som om hun har taget skade?

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg ville bestemt ikke være bekrymret. Babyer er lavet til at kunne tåle lidt af hvert, og man høre jo om babyer der falder ned fra puslebordet og lander på fliser m.m. uden at der sker noget.

Det er så synd for dig (og din datter), men jeg tror ikke der er nogen grund til at involvere en vagtlæge.

Min søn som snart bliver 8 år, ham havde jeg en episode med da han var få måneder gammel. Jeg kan stadig få det helt dårligt over det når jeg tænker på det,men sådan er det bare at være blevet mor. Vi vil det aller aller bedste for vores børn, og når vi så kikser i det, og det er vores skyld at vores børn slår sig, uha....så kan vi næsten ikke tilgive os selv. Men barnet lider sjældent så meget som moderen.

Nyd at du har en glad og frisk pige! Hun spiser og pludre, hvilke andre tegn på trivlsel synes du der mangler, for at du kan sige hun ikke virker som om hun har taget skade?

Mange tak for dit svar. Det hjalp meget at læse. Og ja, det er nok mest moderen her, der er allermest ulykkelig over det.  

Der mangler ingenting.  Hun er lige som hun plejer; en pige der pludre og har en masse dejlige smil til sin mor.  Og ja, jeg er nok ikke den eneste mor, sådan noget er sket for. Det er bare forfærdeligt når det sker. Går i forvejen og er så bange for at skulle tabe hende eller sådan noget, og så skulle det her ske. Øv øv!
Men det har beroliget mig meget at læse dit og de andres svar, så nu vil vi vist bare gå i seng, og så vil jeg ikke ringe til vagtlægen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.