ja så er tigermissen ihvertfald sprunget ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
0 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Loggidut

i fuld flor...og her handler det om en bebs der absolut ikke tolerere andre end sin mor og far....
aj og så har man haft fødselsdag hele weekenden...

først fiik farmor og farfar en over næsen i fredags 8og dem elsker hun jo) de skulle bare ikke komme inden for hendes rækkevide...aj møgunge....så der var skrig og skrål....alt i mens bøfsandwich fløj hen over bordet...sikke fest!

i går var mine to veninder så på besøg....og den ene skulle så lade datteren være her til overnatning...mens veninderne var her....ja så var der jo igen brøl og vrælen....ingen hemmeligheder i det....
men veninderne smuttede...og tilbage var min yndlings-pap-datter...altså venindens datter....og hun er bare meget glad for tiffanie...og kan slet ikke holde det tilbage...der skal nusses, puttes, kysses og krammes...tøsen er 7 år...og rigtig pige....og tiffanie gider det bare ikke...så hun skreg...og nu mere tøsen skreg, nu mere omklamrede den anden hende....og sådan gik det slag i slag...og til sidst måtte jeg med hårde ord bede hende lade tiffanie være...det var faktisk synd...men nødvendigt...ellers får tif sgu ingen fred....øv

nå i dag kom min veninde (altsaå moderen til pigebarnet) min bror, svigerinde samt mine nevøer og min søster...vi var alt i alt 13 mennesker...og fååårk....så startede panikken....pap-datteren var vildt bange for andre lige som kunne få tiffanie glad....for nu havde hun skreget voldsomt jo mens hun var her...og derfor fulgte hun med tiffanie rundt mens hun gik fra arm til arm...og tif skreg og skreg og skreg....hmmmm......men landede hun på min arm...så gemte hun hovedet mod mit bryst (det er noget helt nyt) og skulede ud med det ene øje for at se om de dumme mennesker stadig var der....hmmmm...skide tigerspring...gid fanden havde det...men jeg skal love for det kom pludseligt...og hvor er det vel nok synd og træls....
jeg ved godt det er en periode...og at det går over igen, og jeg leder ikke efter gode råd...men er bare så æv over at det pludseligt kommer så klart....og man kan høre det kun er skaberi der kommer ud af hendes mund....aj aj aj

knus fra sloggi...som bare lige lukkede lidt gas ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.