SoSu AssistenTeR (Hjælp mig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.984 visninger
7 svar
1 synes godt om
31. oktober 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hej piger. Nu har jeg søgt job i 1 en måned cirka. Og jeg har stadig ikke fundet noget. Vil i ikke lade mig vide hvis i ved at der er nogen steder der manger sosu assistenter? helst Århus området.

Øv, det her jobsøgning er bare stressende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Pleace

Anmeld

1. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
10. august 2013

barnepige

Hej!

Jeg er selv sosu assistent, og har været det siden 2008.

Jeg har faktisk næsten i alle årene arbejdet som vikar. Der er MASSER af arbejde at få.

Enten hos Sygeplejerskernes Vikarbureau, Activ Care, eller Vikar Region Midt. Det giver bedre, og giver dig masser af erfaring og omstillingsevne. Så det er da værd at prøve indtil du finder noget mere fast!

Anmeld

10. august 2013

Diana2013

Aisha skriver:

Hej piger. Nu har jeg søgt job i 1 en måned cirka. Og jeg har stadig ikke fundet noget. Vil i ikke lade mig vide hvis i ved at der er nogen steder der manger sosu assistenter? helst Århus området.

Øv, det her jobsøgning er bare stressende.

Jeg synes også der er er en del i randers

Anmeld

10. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeanette Arndal Pedersen skriver:

Hej!

Jeg er selv sosu assistent, og har været det siden 2008.

Jeg har faktisk næsten i alle årene arbejdet som vikar. Der er MASSER af arbejde at få.

Enten hos Sygeplejerskernes Vikarbureau, Activ Care, eller Vikar Region Midt. Det giver bedre, og giver dig masser af erfaring og omstillingsevne. Så det er da værd at prøve indtil du finder noget mere fast!

Hej. Det er nu ca10 måneder siden jeg søgte job. Fandt et vikariat og blev så forlænget igen. 3 gang har de lovet ansættelse men der er ikke nogen ledige stillinger der hvor jeg er nu. Der er kun snak om en der skal "fyres" snart..

Anmeld

10. august 2013

barnepige

Jeg forstår ikke hvad du mener her..

Jeg foreslog bare, at du kunne melde dig ind som timelønnet vikar, og tjene penge den vej..

Og så holde øje med fastanslættelser indtil

Anmeld

10. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeanette Arndal Pedersen skriver:

Jeg forstår ikke hvad du mener her..

Jeg foreslog bare, at du kunne melde dig ind som timelønnet vikar, og tjene penge den vej..

Og så holde øje med fastanslættelser indtil

Nu skal jeg nok skrive tydligere : ) Jeg har fået job. Dette er en gammel anonce jeg skrev sidste år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.