Og han kan stå!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Isabella var omkring 7 mrd.. da hun begyndte at rejse sig i tremmesengen, men rundt omkring i lejligheden først efter hun startede i vuggestue (10½ mrd) - det kom samtidigt med at hun kravlede helt 

Det er altså for vildt nogle gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

LinLin

Muhmi skriver:

Ja den har slettet nogle valgmuligheder... Det er bestemt ikke fordi jeg mener der er noget galt i at de først gør det senere... Jeg ville allerhelst have ventet liiidt endnu med at han kunne de ting... Så behøvede jeg nemlig ikke at rende i røven af ham hele tiden allerede... Hehe

Jeg havde læst du havde skrevet der skulle have været flere muligheder

Nej, det var sgu nemmere da man bare kunne lægge dem og så blev de liggende dér!

- men beklager... Fra nu af bliver det bare sværere og sværere at holde styr på ham

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

VNB skriver:

ja det er vildt nok når de tager sådan nogle ryk! 

hihihi godt i fik ordnet sengen så han ikke lige pludselig tager den på hovedet ud i nat 

Nej, jeg så også ulykken for mig ligeså snart jeg så at han stod der.... Så der turde jeg altså ikke tage chancen

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

DAs mor skriver:

Jeg havde læst du havde skrevet der skulle have været flere muligheder

Nej, det var sgu nemmere da man bare kunne lægge dem og så blev de liggende dér!

- men beklager... Fra nu af bliver det bare sværere og sværere at holde styr på ham

Puuuuha, det må du ikke sige

Hehe, ej det er jo vidunderligt at han vokser sig stor og stærk, men hold op hvor ens lille bitte baby hurtigt bliver til en lille dreng der bare kan alt muligt

Anmeld

31. oktober 2011

Maria-s

Min bettemand har ild bag til og begyndte allerede at rejse sig op tidligt. Stemte før 6 mdr. men har lige tjekket i min bog og kan se at han var 6 mdr og 1 dag første gang han stillede sig op Han sad op lidt før han blev et halvt år og kravlede inden han blev 7 mdr, så det hele skete oven i hinanden (hvilket også kunne mærkes på den meget urolige nattesøvn!! ) Han er nu 7½ mdr og ligner én der har kravlet hele sit liv, der er BARE fart på! -OGSÅ op ad trapper  

Anmeld

31. oktober 2011

LinLin

Muhmi skriver:

Puuuuha, det må du ikke sige

Hehe, ej det er jo vidunderligt at han vokser sig stor og stærk, men hold op hvor ens lille bitte baby hurtigt bliver til en lille dreng der bare kan alt muligt

Adam lærte at rejse sig, gå rundt om ting og kravle ("rigtigt") indenfor to uger

Anmeld

31. oktober 2011

lucas<3

Muhmi skriver:

Haha

"Ih han ligner sin far, MEN sød ser han ud!"

Jeg synes nu osse hans far ser meget sød ud Thihi

Hehe det var nu Silas jeg mente hehe

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

lucas<3 skriver:

Hehe det var nu Silas jeg mente hehe

Haha! Det tænkte jeg nu også

Anmeld

31. oktober 2011

lucas<3

Muhmi skriver:

Haha! Det tænkte jeg nu også

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.