er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser

Ja jeg synes at have bemærket at folk næsten har plukkeveer når de er 2+0 (overdrivelse fremmer forståelse) Er det virkelig helt biologisk muligt at have graviditets gener når man er 4+0 i form af ekstrem kvalme, ømme bryster, oppustethed osv?? eller er det lidt psykisk måske at m,an fornemmer disser gener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

Hej tøser

Ja jeg synes at have bemærket at folk næsten har plukkeveer når de er 2+0 (overdrivelse fremmer forståelse) Er det virkelig helt biologisk muligt at have graviditets gener når man er 4+0 i form af ekstrem kvalme, ømme bryster, oppustethed osv?? eller er det lidt psykisk måske at m,an fornemmer disser gener?

Det er bestemt muligt

Jeg testede med Cajsa allerede da jeg var 3+? fordi jeg havde mega ømme bryster, og den fornemmelse kunne jeg genkende fra Isabella.. Og sørme om ikke jeg havde en positiv test Og der var vi kun lige begyndt på pb, og havde ikke som sådan gjort noget aktivt for det, så det kom faktisk en anelse bag på os begge, at det gik så hurtigt..

Anmeld

31. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej tøser

Det kan sagtens være begge dele man kan godt psyke sig selv, men man kan også sagtens have gener på det tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.