Sys jeg er ved at.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

Musen5

...blive tosset...

Jeg sys tankerne kører rundt konstant... Dette her er det jeg HADEr ved at være gravid.... tidspunktet. Jeg har ikke været til scanning endnu og min livmor er heller ikke vokset op over skambenet endnu...og der er slet ikke noget der sparker da den slet overhovedet ikke er stor nok. Og tanken om "er jeg stadig gravid??? er der mon noget galt??? kører konstant. Henrik siger at jeg er tosset da jeg pt har babser der hyler av bare han tænker på at røre ved dem. Og samtidig er jeg ved at brække mig hver gang jeg lugter lugten af rødkål. SÅ jo... jeg er stadig gravid og det hele er sikkert også som det skal være. Savner bare det der lidt mere håndgribelige som kommer senere hen.
Jeg skal til NF scanning her den 26 og jeg syntes pt at der er uendelige tider til. Samtidig kæmper jeg med en 6årig teenager og mine forældre der jo ikke helt kan forstå hvorfor jeg er så træt og hvorfor min lunte er kortere end den plejer da vi ikke har sagt noget endnu.
-Jeg vil helst vente til efter NF.

Henrik han er som han altid har været.... De dage han er hjemme. Han arbejder fra 11-22 to dage og har så 2 dage fri. De dage hvor han har fri er skønne, men de dage hvor han er på job.... pyha. Jeg sidder og halvsover midt i aftensmaden klokken halv 6.

Benjamin... ja han er heldigvis ikke syg længere, men han ser jo hvordan Liv opfører sig (eller ikke opfører sig) og aber efter....

Ved ikk helt hvad jeg vil med dette indlæg... skulle bare af med lidt luft og mine bekymringer mht om baby nu oxo er der og har det godt.

/Musen5 10+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

charlottekri

det er jo også hvad denne side er til; at få luft!! held og lykke med scanningen d. 26.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.