Kan jeg mon være gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hjælp.

Jeg skal konstant tisse, mine bryster gør bare nas, Og kvalme puha steg ikke bacon hvis jeg er i huset.

havde sidst første mens dag d. 6 oktober Kan jeg være gravid skal jo have det nu her men har intet fået. Og tør ikke tage test i frygt om den er negativ og man bliver ked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

th

Anonym skriver:

Hjælp.

Jeg skal konstant tisse, mine bryster gør bare nas, Og kvalme puha steg ikke bacon hvis jeg er i huset.

havde sidst første mens dag d. 6 oktober Kan jeg være gravid skal jo have det nu her men har intet fået. Og tør ikke tage test i frygt om den er negativ og man bliver ked.

ville tage een test...

jeg har mega nas i bryster også da jeg blev gravid.....

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

Hvornår forventer du mens?

Jeg kan jo ikke svare dig på det - det er kun en test der kan give dig vished

Anmeld

31. oktober 2011

babymus77

Ja da test og se;-))

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

ville tage een test...

jeg har mega nas i bryster også da jeg blev gravid.....

har lige lavet en termins beregnings dims. Og iflg den så vil jeg kun være 3 uger + 4 dage. Og kan man så se det på en test???

Anmeld

31. oktober 2011

parcilval@hotmail.com

Jeg syntes bestemt du skal tage en test. Jeg smed mine p piller den 24/10 og har tisset på en del tests uden resultat. Men nu er jeg så gået 12 dage over min mens og har de vildeste symptomer på graviditet. Nøjagtig ligesom dem du har, så var lig et smut forbi lægen i dag, og ganske rigtigt gravid efter en måned :-D så se at få købt dig en test

Anmeld

31. oktober 2011

th

Anonym skriver:

har lige lavet en termins beregnings dims. Og iflg den så vil jeg kun være 3 uger + 4 dage. Og kan man så se det på en test???

altså nogen kan se det andre kan ikke, så det kan jeg ikke sige. jeg testede på 4 uger og fik en knald rød streg. men det er op til dig

men krydser da finger. men vis det er så gør det i morgen tidlig.

Anmeld

31. oktober 2011

MissTas

Anonym skriver:

Hjælp.

jeg testede også positiv da jeg var 3+4 og der var kom en MEGET tydelig streg inden for ja.. 5 sekunder så det kan sagtens lade sig gøre.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hmmm  må da vist hellere få købt test imorgen. Håber den er der. Tak for svar alle sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.