Forslag til ny frisure :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Loa

Kunne i skønne piger ikke hjælpe med forslag til en ny frisure til mig...? (Skal ind på frisørskolen på lørdag nemlig)

Jeg har halvlangt leverpostej farvet hår, som jeg er sååååå træt af, og det ryger bare op i en hestehale hver eneste dag....

Kunne virkelig godt tænke mig lidt frisure og evt pandehår.... 

Min hoved"fylde" er ca som på billedet, så det skal helst være en frisure der passer til en som har lidt fylde i kinderne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

1012lmp

Hvis jeg var dig ville jeg få lavet pandehår, lade det forblive halvlangt, også måske få det klippet skråt ned fra pandehåret ned mod skuldrende hvis du forstår

Også måske farve det

Anmeld

31. oktober 2011

Loa

1012lmp skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg få lavet pandehår, lade det forblive halvlangt, også måske få det klippet skråt ned fra pandehåret ned mod skuldrende hvis du forstår

Også måske farve det

Det skal heeeelt sikkert farves 

Jeg tror jeg forstår, og tror faktisk det er lidt a la det jeg selv har i tankerne..... Tror nemlig ikke jeg kunne bære helt skarpt pandehår, så hvis det kunne "blødes" lidt op med at være lidt skråt og gå lidt mere i ét med resten af håret, tror jeg det ville være mildere

Har bare aaaaaltid haft langt trist hår, og syntes mit hår ser så tørt og trist ud hver dag, så håbede at noget fornyelse kunne give det lidt liv... 

Anmeld

31. oktober 2011

1012lmp

Loa skriver:

Det skal heeeelt sikkert farves 

Jeg tror jeg forstår, og tror faktisk det er lidt a la det jeg selv har i tankerne..... Tror nemlig ikke jeg kunne bære helt skarpt pandehår, så hvis det kunne "blødes" lidt op med at være lidt skråt og gå lidt mere i ét med resten af håret, tror jeg det ville være mildere

Har bare aaaaaltid haft langt trist hår, og syntes mit hår ser så tørt og trist ud hver dag, så håbede at noget fornyelse kunne give det lidt liv... 

Jamen tænker faktisk lidt ala mit med det der skræ noget hvis du kan fornemme det på billedet... Jeg er også rund i kinderne nemlig.. og nu du ikke er vandt til pandehår så bare lade det skråne endnu mere og længere oppe fra så springet ikke er så stort

Anmeld

31. oktober 2011

Loa

1012lmp skriver:

Jamen tænker faktisk lidt ala mit med det der skræ noget hvis du kan fornemme det på billedet... Jeg er også rund i kinderne nemlig.. og nu du ikke er vandt til pandehår så bare lade det skråne endnu mere og længere oppe fra så springet ikke er så stort

Jo kan godt fornemme det, dog ser dit pandehår lidt mere skarpt ud.... 

Jeg skal nok tage lidt mindre skridt, men jo noget i den stil kunne jeg godt forestille mig....

Anmeld

29. november 2011

Maja_4000

Faldt lige over den her tråd .. Kommer der ikke et billede af hvad du endte med ? :b

Anmeld

29. november 2011

Dinna88

EJ, du ser slet ikke ud som jeg troede! Havde et helt andet mentalt billede. Men hey, hvor er du dog smuk.

Nå. Jeg tænker at du virkelig minder om Jennifer Love Hewitt. Så jeg tænker noget i retning af det skrå pandehår hun har haft meget og så ellers bare langt hår - er der en grund til at du altid sætter det op? Og har du fladt hår? Hvis ja, så synes jeg du skal få smidt en sørens masse etager i det! Jeg tror det ville se godt ud  

Og så synes jeg ikke du skal få farvet hele håret, hvis det er. Reflekser ville være fine, tror jeg  

Anmeld

29. november 2011

Dinna88

Dinna88 skriver:

EJ, du ser slet ikke ud som jeg troede! Havde et helt andet mentalt billede. Men hey, hvor er du dog smuk.

Nå. Jeg tænker at du virkelig minder om Jennifer Love Hewitt. Så jeg tænker noget i retning af det skrå pandehår hun har haft meget og så ellers bare langt hår - er der en grund til at du altid sætter det op? Og har du fladt hår? Hvis ja, så synes jeg du skal få smidt en sørens masse etager i det! Jeg tror det ville se godt ud  

Og så synes jeg ikke du skal få farvet hele håret, hvis det er. Reflekser ville være fine, tror jeg  

Og så gjorde hun det IGEN! hahahhaha. Det er nok 10. gang jeg svarer på en gammel tråd i min tid herinde... Fjols 

Anmeld

30. november 2011

Loa

Dinna88 skriver:

Ha ha det er ok at svare på en gammel tråd

Min er i hvert fald stadig aktuel Frisørskolen jeg var på, nåede ikke at få lavet andet end at farve mit hår, da eleven var lidt stresset. Super ærgeligt. Så nu skal jeg til min alm frisør her d.17/12..

Egentlig kan jeg godt lide mit lange hår men er kedeligt altid at have hestehale Og skal det være løst ska jeg glatte det hver morgen. Mit hår er ellers rimelig glat af natur, men jeg er lidt perfektionistisk (sær) på det område, så jeg kan slet ikke have hvis der er lidt krummelure i efter nattens søvn

Men tak for rosen

Anmeld

30. november 2011

Loa

Maja_4000 skriver:

Faldt lige over den her tråd .. Kommer der ikke et billede af hvad du endte med ? :b

Min tur til frisørskolen blev ikke helt som håbet. Eleven nåede kun at farve mit hår fordi han var lidt stresset. Super ærgeligt.

Men jeg skal til frisøren (min alm) d.17/12... Så må vi se om jeg tør få en kortere frisure eller jeg beholder mit lange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.