hvor stor er chancen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hejsa alle i dejlige piger..

Jeg har jo haft to SA i mit liv inden for 6 år og 2 levende børn..

Jeg venter mig så igen nu, er 6 uge idag og ville hører hvor stør chance der er for at abortere igen? 

Det er kun 3 måneder siden jeg gennemgik en SA..

Hjæælp er urolig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

MLT

Anonym skriver:

Hejsa alle i dejlige piger..

Jeg har jo haft to SA i mit liv inden for 6 år og 2 levende børn..

Jeg venter mig så igen nu, er 6 uge idag og ville hører hvor stør chance der er for at abortere igen? 

Det er kun 3 måneder siden jeg gennemgik en SA..

Hjæælp er urolig 

Det er jeg ked af at høre , men jeg tror desværre ikke, at der er nogen der kan fortælle dig, hvor stor chancerne er for, at du ikke får en SA igen, men selvfølgelig gør du ikke det alt er da helt sikkert ok med den lille inde i din mave!  Du må endelig ikke tage sorgerne på forskud.. 

Anmeld

2. november 2011

Nina Amelia

Krydser fingre for at det går godt denne gang

Hvis du kommer til at føle at der er noget galt så kunne det måske være en meget god idé med en tidlig scanning eller en trygheds?

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Er virkelig ked af at høre at du har været igennem det 

Men jeg tror ikke der er nogen der kan fortælle hvor stor risikoen er da det ikke er noget nogen kan vide og der ingen statistik er over sådan noget da det er forskelligt fra person til person. 

Men hvis du er urolig så snak med din læge om ikke det er muligt at du kan få en tryghedsscanning pga. de to tidligere aborter - det burde sagtens kunne lade sig gøre.

Og ellers så kan du købe dig til en hvis ikke lægen kan sende dig videre.

Er sikker på at den lille er okay derinde 

Anmeld

2. november 2011

foto på lærred

Statistisk set synes jeg at have læst at ca 20-25 procent desvære abortere. To aborter er teknisk set bare "bad luck" (dvs at det ifølge lægerne ikke er et tegn på at der nødvendigvis er noget galt) Men desværre stiger risikoen for at miste jo flere gange man oplever det.

Men når du har mistet to gange så er det derfor slet ikke sikkert at det vil ske igen. Slet ikke hvis det er over en årrække på 6 år.

Nu ved jeg ikke hvor langt henne du har været, men hvis det f.eks har været i uge 10 eller lign så kan du høre din læge om du kan komme til en ekstra scanning næste gang (tryghedsscanning) hvis det er lige efter du er blevet gravid (f.eks et par uger efter du kunne teste positiv) så sker det desværre ofte og så er det ikke sikkert lægen vil synes de kan henvise til det.

Men ved hvordan du har det, men der er ikke noget at gøre, andet end at tænke positivt når du igen bliver gravid. Specielt nu hvor du har haft helt normale graviditeter.

Er sikker på det nok skal gå fint næste gang

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, wallstickers og personlige babytæpper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.