Et godt råd mod kvalme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

NJN

Hvis du lider meget af kvalme, har jeg et rigtig godt råd.. Det virker for mig hver gang, så tænkte jeg ville give det vidre! 

Spis noget citron, grape, en appelsin eller mandarin! Det virker fantastisk, og er super dejlig frisk! mhhhhh 

Heldigvis, er jeg ved at være ovre det værste nu, håber jeg.. Har haft nogle gode dage! 

til dig med kvalme! og alle andre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Nessie

Det råd kunne jeg da godt have brugt for ca. 2 1/2 år siden

Anmeld

1. november 2011

AnnaB.

Pudsigt - jeg har netop erfaret præcis det samme med grape

Og selv om jeg faktisk kun har haft et par dage med reel kvalme. og ellers en uges tid med sådan en snigerkvalme, så er det altså rart med noget der dur.

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Hvis så bare virkede på mig, brugte jeg rådet meget... Det gjorde det desværre ikke... I begge mine graviditeter havde jeg kvalme konstant, kastede op i alle 9 måneder begge gange.. Begge gange gik jeg til akupunktur, som slet ikke virkede.. 

Her anden gang prøvede jeg piller og stikpiller, som heller ikke virkede.. det var noget øv bøv... 

Prøvede også seaband...  Jeg var bare uheldig... 

Anmeld

1. november 2011

NJN

Mira0911 skriver:

Hvis så bare virkede på mig, brugte jeg rådet meget... Det gjorde det desværre ikke... I begge mine graviditeter havde jeg kvalme konstant, kastede op i alle 9 måneder begge gange.. Begge gange gik jeg til akupunktur, som slet ikke virkede.. 

Her anden gang prøvede jeg piller og stikpiller, som heller ikke virkede.. det var noget øv bøv... 

Prøvede også seaband...  Jeg var bare uheldig... 

Ja, det må man sige du har godt nok været uheldig!! godt det varer lidt før du skal være gravid igen, eller?

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

NJN skriver:

Ja, det må man sige du har godt nok været uheldig!! godt det varer lidt før du skal være gravid igen, eller?

Jeg skal ikke have flere børn.. Det er vi afklaret med herhjemme... Vil ikke risikere sådan en omgang mere... Det holder jeg ikke til, og når vi så har 2 børn nu... 

Så det er helt slut nu...  Hvis ikke havde sådan 2 slemme graviditeter, var vi friske på en mere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.