jeg ser ik syner vel ?? G-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

jeg ser den tydeligt kæmpe tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Miss Church

Freismor skriver:

ja, har lige været i bilka og holdt mig i 2½ time selvom det har været lidt svært, men tænkte idag skal det sku være

jeg må teste, og gjorde det så da vi kom hjem nu her kl 17.55

inden for 10 sek kom stregen til syne ... det er ikke bare mig vel ??

er ikke så langt henne endnu, cirka 4+3 havde forventet mens igår så det er udfra beregningerne fra babynot.dk tror jeg den hedder

Der er vist ikke  noget at tage fejl af 

TILLYKKE 

Anmeld

31. oktober 2011

freiasmor

iiih takker alle sammen håber virkelig den bliver ved med at være der og selvf. bliver mere tydelig.. er bare så nervøs da mine bryster idag ikke er ømme .. de var da jeg var i skole, men det ligesom væk nu ... men ja nu må vi se

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

2 streger TILLYKKE

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Tillykke, du skal være MOR

Anmeld

31. oktober 2011

freiasmor

MissChrista skriver:

Tillykke, du skal være MOR

iiih tak, er bare så nervøs, for mine ømme bryster er ikke ømme mere .. det stoppede faktisk idag, så er virkelig nervøs over om det normalt og om det kommer igen, eller hvad det nu gør...

Anmeld

31. oktober 2011

Jakob'sMor

Freismor skriver:

ja, har lige været i bilka og holdt mig i 2½ time selvom det har været lidt svært, men tænkte idag skal det sku være

jeg må teste, og gjorde det så da vi kom hjem nu her kl 17.55

inden for 10 sek kom stregen til syne ... det er ikke bare mig vel ??

er ikke så langt henne endnu, cirka 4+3 havde forventet mens igår så det er udfra beregningerne fra babynot.dk tror jeg den hedder

Jeg kan godt det den tillykke

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Freismor skriver:

iiih tak, er bare så nervøs, for mine ømme bryster er ikke ømme mere .. det stoppede faktisk idag, så er virkelig nervøs over om det normalt og om det kommer igen, eller hvad det nu gør...

Åh, kan godt forstå du har mange spørgsmål og at du er helt rundforvirret!! Det var jeg også under min graviditet.
jeg kan ikke svare dig på, hvor vidt det er normalt at det stopper med at gøre ondt i brysterne fra tid itl anden, men jeg kan måske berolige dig med, at jeg selv havde det sådan. Mine bryster var også ømme nogle dage, så stoppede det, så kom det igen osv osv.. heldigvis kunne jeg stadig mærke graviditeten på andre måder, så som træthed og kvalme.

Anmeld

31. oktober 2011

1012lmp

Du ser absolut ikke synes så gør jeg i hvert fald også... STORT tillykke...

Anmeld

31. oktober 2011

freiasmor

MissChrista skriver:

Åh, kan godt forstå du har mange spørgsmål og at du er helt rundforvirret!! Det var jeg også under min graviditet.
jeg kan ikke svare dig på, hvor vidt det er normalt at det stopper med at gøre ondt i brysterne fra tid itl anden, men jeg kan måske berolige dig med, at jeg selv havde det sådan. Mine bryster var også ømme nogle dage, så stoppede det, så kom det igen osv osv.. heldigvis kunne jeg stadig mærke graviditeten på andre måder, så som træthed og kvalme.

kkvalme lider jeg ikke af 7,9,13 BANK under bordet 123 . har haft lidt men det er os forsvundet, men det kom i forbindelse med at jeg tog gravitamin . men har tilgengæld stadig en del niven og jagen i underlivet osv .. så krydser fingre for mig selv at den stadig er der om 1 uge eller 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.