Hej piger..
Står virkelig i et dillemma som jeg syntes er super svær..
Har en dreng på 6 snart 7 som lige er startet i skole hvor vi lige er flyttet til 
Vi har haft lidt problemer med vores dreng eller det vil sige det er min kærestes fra et tidligere forhold men vi har haft en del problemer med at styre ham da han gøre en del oprør og ikke gider hører en skid efter, nu har vi efter en meget lang og sej kamp endelig fået rimelig styr på knægten og begynder have det super hyggeligt med ham MEN nu har han så fået denne 4 årig legekammerat som er sprit umulig.. Jeg skal være over ham/dem hele tiden når de leger her for jeg ikke får smadret hele huset,.. "Min" dreng er meget nem få med på lidt af hvert læs " ved ikke om det er ligeså meget ham som vennen" men syntes det er mega anstrengede når de to leger.
Vennen har jeg taget i efter at have fået en nej til en is da klokken er spisetid at han pludselig står med hovedet i vores fryser efter en is, han vælter alt han kan komme i nærheden af hvilket har resulteret i mange "ødelagte" ting, vi har lige fået skiftet vinduer hvor jeg tager ham i stå hoppe på de gamle vinduer for at smadre glasset ude over det hele, han kaster med sten ja og jeg kan blive ved,, Han sågar taget ham i "stjæle" en mobil jeg har liggende på hylden og tage den med ind til min dreng..
Ved ikke hvad jeg skal stille op har prøvet forklare dem de skal opføre sig ordenligt på en pæn måde, samt med en mere bestemt stemme og lige fedt hjælper det. Har også prøvet sende ham hjem og sige jeg ikke gider de ikke kan opføre sig ordentlig, men de griner bare af mig når jeg sætter dem på plads..
Gider ikke gå og være hende den sure men gider heller ikke finde mig i mit hjem bliver turaniseret.. Er jeg bare total hysterisk?
Skal lige siges min dreng siger hans mor skælder ham ud hele tiden derhjemme også..
Har selvføelglig spurgt om min dreng opføre sig ordentlig derhjemme og til det er svaret ja..
Har overvejet snakke med drengens mor men er lidt bange for jeg bliver betragtet som sippet?
Men undre mig bare det kun er når han er på besøg vi har det problem ellers er der aldrig noget og mega hyggelig med de andre børn når de er på besøg..
Anmeld