Nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej :-)

Jeg var til første lægebesøg i sidste uge, 10+ og fik skrevet vandrejournal mm.

Glemte bare at spørge om hvornår man får besked om NF? Sender sygehuset besked om det, i denne uge måske?

- Kan næsten ikke vente nemlig! :-)
Er simpelthen så spændt på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

AnnaB.

Hej.

Jeg er i 8. uge og har ikke været til 1. graviditetsundersøgelse endnu, men har alligevel bestilt tid til NF.

Jeg er tilknyttet Rigshospitalet, og der bestiller man bare en tid online.

Kan godt forstå, at du er spændt Jeg skal først scannes den 8. december, og der er godt nok lææænge til

Anmeld

31. oktober 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Glemte bare at spørge om hvornår man får besked om NF? Sender sygehuset besked om det, i denne uge måske?

Jeg tror det er forskelligt fra sted til sted om man selv skal bestille - eller få tilsendt et brev fra sygehuset  Jeg fik tilsendt et brev 

Anmeld

31. oktober 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Hvor skal du til nf scanning henne? jeg ved i hvert fald at nogle sygehuse sender brev og andre sygehuse skal du selv bestille tid

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Okay :-) Jeg er tilknyttet Randers centralsygehus, men kan bare snart ikke vente længere! Jeg tør ikke helt glæde mig ordenligt endnu, før jeg har set lidt liv, og før der er nogle fagfolk der har sagt go' for det

Én ting er at lægen siger du er gravid og alt er ok med urin, blodprøver osv, men jeg tror ikke helt på det endnu. Selvom maven er oppustet, brysterne gør ondt og kvalmen har været på besøg

Anmeld

1. november 2011

NilleG

Jeg er tilknyttet Næstved sygehus og der fik jeg bare brev om det .... Blev kaldt ind i uge 13... Og ja tiden går meget langsomt når man bare gerne vil til den skanning

Anmeld

1. november 2011

Benjamins'mor

Hver gang jeg skulle til scanning fik jeg sendt et brev med dato og tid, så kunne jeg ringe og lave det om hvis det ikke passede mig.

Anmeld

1. november 2011

Moar2011

Anonym skriver:

du modtager et brev fra dem, om hvornår de ville se dig.

Anmeld

1. november 2011

mille25

Anonym skriver:

Okay :-) Jeg er tilknyttet Randers centralsygehus, men kan bare snart ikke vente længere! Jeg tør ikke helt glæde mig ordenligt endnu, før jeg har set lidt liv, og før der er nogle fagfolk der har sagt go' for det

Én ting er at lægen siger du er gravid og alt er ok med urin, blodprøver osv, men jeg tror ikke helt på det endnu. Selvom maven er oppustet, brysterne gør ondt og kvalmen har været på besøg

hej.

randers sygehus sender brev med en tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.