2 ugers vokseværk :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg har ikke rigtig taget så mange billeder i sidste uge. Mest fordi jeg ik syns maven var vokset så meget..
Men da jeg var i bad her i formiddags tænkte at jeg hellere måtte ta et alligevel.. Og da jeg sammenlignede billederne kunne jeg pludselig se at den da var vokset en del..

Hvad med jer..?
Har i vokseværk for tiden? ;D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - 28+ skriver:

Jeg har ikke rigtig taget så mange billeder i sidste uge. Mest fordi jeg ik syns maven var vokset så meget..
Men da jeg var i bad her i formiddags tænkte at jeg hellere måtte ta et alligevel.. Og da jeg sammenlignede billederne kunne jeg pludselig se at den da var vokset en del..

Hvad med jer..?

Hold da helt op din mave er vokset godt på den 1,5 uge det må man sige 

BURDE egentlig også tag mig sammen om at få taget et billede igen, sidste jeg tog et var jeg 27+3 og jeg er nu 28+4 og man føler ikke rigtig der er sket så meget, meeeeen mon ikke der er det hvis man nu sammenligner billeder, kan være jeg skal få taget et i morgen 

Anmeld

31. oktober 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

Hold da helt op din mave er vokset godt på den 1,5 uge det må man sige 

BURDE egentlig også tag mig sammen om at få taget et billede igen, sidste jeg tog et var jeg 27+3 og jeg er nu 28+4 og man føler ikke rigtig der er sket så meget, meeeeen mon ikke der er det hvis man nu sammenligner billeder, kan være jeg skal få taget et i morgen 

Hihi ja der var lige sket en del selvom jeg ik selv syns jeg kunne se det..
Men sådan er det jo når man går og kigger på den tusind gange om dagen Hihi...

Anmeld

31. oktober 2011

Kageelsker

Det er noget af en forskel på 1,5 uge! Men de små tager jo også rigtig meget på i den her del af graviditeten, så maven må jo nødvendigvis vokse

Jeg er ikke særlig god til at få taget billeder, men kan da se at der virkelig er sket noget de seneste uger på dem jeg har fået taget 

Anmeld

31. oktober 2011

Nitz - <3 David

Kageelsker skriver:

Det er noget af en forskel på 1,5 uge! Men de små tager jo også rigtig meget på i den her del af graviditeten, så maven må jo nødvendigvis vokse

Jeg er ikke særlig god til at få taget billeder, men kan da se at der virkelig er sket noget de seneste uger på dem jeg har fået taget 

Hihi ja når jeg ser billederne kan jeg tydeligt se at der er sket noget..

Så håber jeg det er lillemanden der har taget en ordenlig omgang vækst.. For til scanning forrige fredag var han lige under gennemsnittet størrelsesmæssigt

Anmeld

31. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 28+ skriver:

Hvad med jer..?

Ih ja den er da vokset - hvor er den FIN!!! 

Jeg synes også at mavi vokser i ryk... dem der ik ser mig i en uge, to eller tre bliver altid forundret over min nuværende størrelse 

Anmeld

1. november 2011

TbCp

Ja hold da op, der er sket noget!

Det er faktisk ved at være længe siden jeg sidst tog billede + målte maven... det tror jeg snart jeg må have gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.