Undersøgelse for begyndende svangerskabsforgiftning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Henriette Aaby

Sikke en formiddag.

I dag skulle jeg forbi lægen og igen tjekkes for begyndende svangerskabsforgiftning...

Desværre var der lidt at spore i min urin, blodtrykket er steget lidt, har mere væske i kroppen, plukveer og ja hovedpinen er her stadig... Så jeg måtte lige forbi fødegangen og have tjekket hvordan babyen har det.

Og HELDIGVIS har bebs det rigtig godt.

Vægt skøn var på 2500g.

Så nu skal jeg bare vente på resultaterne fra min blodprøve. Dem får jeg på onsdag.

Jeg er optimistisk, men hold op hvor er det mega hårdt at være bekymret for den lille hele tiden...

Mange hilsner

Henriette 33+1, og som håber at babyen skal blive der inde til mindst uge 37/38!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

PernilleogDennis

Henriette Aaby skriver:

Sikke en formiddag.

I dag skulle jeg forbi lægen og igen tjekkes for begyndende svangerskabsforgiftning...

Desværre var der lidt at spore i min urin, blodtrykket er steget lidt, har mere væske i kroppen, plukveer og ja hovedpinen er her stadig... Så jeg måtte lige forbi fødegangen og have tjekket hvordan babyen har det.

Og HELDIGVIS har bebs det rigtig godt.

Vægt skøn var på 2500g.

Så nu skal jeg bare vente på resultaterne fra min blodprøve. Dem får jeg på onsdag.

Jeg er optimistisk, men hold op hvor er det mega hårdt at være bekymret for den lille hele tiden...

Mange hilsner

Henriette 33+1, og som håber at babyen skal blive der inde til mindst uge 37/38!!!

Puha, ville ikke forlade indlægget uden du får et kææmpe sikke da noget..  fingre for hun bliver derinde og fortsat har det godt..

Anmeld

31. oktober 2011

Henriette Aaby

Puha, ville ikke forlade indlægget uden du får et kææmpe sikke da noget..  fingre for hun bliver derinde og fortsat har det godt..

Tusind tak skal du have, det trængte jeg til... Ja det er lidt hårdt når tingene ikke går som man gerne vil have det til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.