Hej,
Jeg er gravid i uge 18+2 Og har et spørgsmål til det at mærke liv, som førstegangsfødende/gravid.
Jeg mærkede første gang liv i uge 15 til 16, hvilket jo er dejligt, da jeg jo er førstegangsfødende/gravid. Mærkede bobler og små blide puf mod maveskindet.
Jeg mærkede stort set liv hver dag fra uge 16 og til den kommende uge derefter. Og nogen gange flere gange om dagen
. Men nu hvor jeg har sluttet uge 17 og lige er gået ind i uge 18, har jeg kun kunnet mærket den lidt om aftenen, eller et par enkelte puf i løbet af dagen. Er det normalt? Eller burde den ikke nu, være begyndt at blive lidt mere aktiv?...
For de kloge hoveder siger jo at den bliver mere og mere aktiv. Og nemmer og nemmer at kunne mærke derinde, for hver uge der går...
Men er der andre der kender til det, at have mærket liv tidligt i ugerne 15, 16, 17 og så når de når omkring uge 18 til 19, ikke har kunnet mærke lige så meget eller mere til den, som i de andre uger...?
Håber at I forstår mit spørgsmål.... Er lidt sværet for mig at formulerer...
Hilsen
Den lille urolige mor... Ville bare sådan ønske at jeg fik en masse spark og puf hver dag 
Anmeld