HelenaJ skriver:
Hej piger.
Jeg står i den situation, at jeg pt. overvejer om vi skal have os sådan en 3D scanning engang i december. Jeg synes der er enormt lang tid til min lille pige kommer til verden
, så vil gerne lige se ind til hende igen 
Jer der har fået sådan en, har det været pengene værd? Og lignede babyen den I så på billederne, da den var født? 
Vi fik en scanningspakke med tre scanninger, af min mor
Hvis vi ikke havde fået det, ville vi selv have købt - det har simpelthen været fantastiske oplevelser!
Og jeg er så glad for at vi gjorde det, da det har hjulpet til at forstå at det faktisk er en lille rigtig baby der ligger derinde i maven.
Vi var første gang da jeg var omkring 8. uge, anden gang da jeg var 14. uge (kønsscanning) og tredje gang i 29. uge hvor vi havde noget familie med inde 
Det var hos Scanningsjordemoderen i København 
Jeg ved jo så ikke endnu og billederne passer - men inde på klinikken var der sammenligninger af børn som var blevet scannet i 36. uge og så et billede efter fødslen - det var helt vildt at se.
Jeg kan slet ikke forstå at man ikke vil gøre det, hvis man nu har muligheden for det 
Du kan se et billede fra hver af vores scanninger her: (vi fik samtidig en milliard billeder og dvd med hjem)
Anmeld