3D/4D eller spare de penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

HelenaJ

Hej piger.

Jeg står i den situation, at jeg pt. overvejer om vi skal have os sådan en 3D scanning engang i december. Jeg synes der er enormt lang tid til min lille pige kommer til verden , så vil gerne lige se ind til hende igen

Jer der har fået sådan en, har det været pengene værd? Og lignede babyen den I så på billederne, da den var født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Drømme

HelenaJ skriver:

Hej piger.

Jeg står i den situation, at jeg pt. overvejer om vi skal have os sådan en 3D scanning engang i december. Jeg synes der er enormt lang tid til min lille pige kommer til verden , så vil gerne lige se ind til hende igen

Jer der har fået sådan en, har det været pengene værd? Og lignede babyen den I så på billederne, da den var født?

Vi fik mulighed for en smule 3D/4D scanning da vi var til MD, og jeg må sige det tog pusten fra mig ! Det var virkelig overvældende at kunne se næsebor, fingre osv. på den lille baby der ligger i min mave, det gør det hele endnu mere virkeligt - og jeg ville ellers ikke have købt mig til en 3D/4D scanning, hvilket jeg godt nok overvejer efter oplevelsen.
Jeg var 20+1 til scanningen, så der sker jo en del senere i graviditeten.

Jeg kan ikke sige noget om hvorvidt det er pengene værd, for som sagt fik vi det som en del af MD scanningen, og vi betalte derfor ikke for den.
Men det er i hvert fald en fantastisk oplevelse

Anmeld

31. oktober 2011

S.Maria

Jeg syntes helt klart det var alle pengene værd og skal også have gjort det ved næste barn. Man kunne se det hele meget tydeligt, kunne se hun lå og smilte og sank noget fostervand. Dejligt lige at få et kig og se at hun havde det godt for som du selv skriver så føltes det som lang tid fra md scanning og til man skal føde så det var rart lige at se hun havde det godt.

Anmeld

31. oktober 2011

banditten2011

HelenaJ skriver:

Hej piger.

Vi fik det lavet da jeg var omkring uge 30 og betalte 1000kr for det og det har været nogle af de bedste penge vi har givet ud..

det var sådan en fantastisk oplevelse, så kan kun anbefalde det

Anmeld

31. oktober 2011

Levi&LilysMor

Hej piger.

Jeg synes det er pengene værd, jeg ville have fortrudt hvis jeg ikke gjorde det, det er super gode minder  vi fik det hos scanningsjordemoderen mener jeg det var og der fik vi rigtig mange billeder med plus en lille film af scanningen  vi ventede så til jeg var uge 34, det var så en trivselsscanning så den kostede ike alverden ( 500 kr )

Anmeld

31. oktober 2011

Mi&Mi

fik lavet en 3D/4D scanning i uge 27, vi gav 1400 kr. Og det har jeg ikke fortrudt en eneste gang, det er simpelthen en helt vild oplevelse at se baby i 3D

Og skal ihvertfald også have lavet en 3D scanning i denne graviditet

Anmeld

31. oktober 2011

lilledittemor

HelenaJ skriver:

Hej piger.

Vi fik en scanningspakke med tre scanninger, af min mor Hvis vi ikke havde fået det, ville vi selv have købt - det har simpelthen været fantastiske oplevelser!

Og jeg er så glad for at vi gjorde det, da det har hjulpet til at forstå at det faktisk er en lille rigtig baby der ligger derinde i maven.

Vi var første gang da jeg var omkring 8. uge, anden gang da jeg var 14. uge (kønsscanning) og tredje gang i 29. uge hvor vi havde noget familie med inde

Det var hos Scanningsjordemoderen i København

Jeg ved jo så ikke endnu og billederne passer - men inde på klinikken var der sammenligninger af børn som var blevet scannet i 36. uge og så et billede efter fødslen - det var helt vildt at se.

Jeg kan slet ikke forstå at man ikke vil gøre det, hvis man nu har muligheden for det

Du kan se et billede fra hver af vores scanninger her: (vi fik samtidig en milliard billeder og dvd med hjem)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.