Til jer med kontaktlinser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.678 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

lukasmor

Jeg fandt denne tyske side hvor man kan spare mange penge på kontaktlinser. Jeg giver 756,- for 4 pakker med 2 månedslinser på en dansk side og på den tyske side betaler jeg kun 500,- Det er i hvert fald en besparelse der kan gavne meget med noget som er nødvendigt at man køber igen og igen.

Fandt den på rabattens hjemmeside.

Siden er som sagt tysk men du kan både vælge dansk valuta og dansk sprog hvis du som mig ikke fatter en bjælde af tysk

Nå, men jeg ville bare lige dele linket med jer, som jeg ville ønske der var nogen der havde gjort med mig før jeg brugte formuer på danske sider

http://www.lenscatcher.com/DK
(Linserne er nøjagtig de samme)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Jonatansmor

Så skal du jo være opmærksom på, at du ikke har en optiker der sikrer sig at selve linsen passer til dine øjne, ikke tjekker om du kan tåle dem og ikke kontrollerer dem med tiden...

Det er vel mest det du betaler til i DK, at du har en sikkerhed med dem?

Anmeld

31. oktober 2011

lukasmor

Jonatansmor skriver:

Så skal du jo være opmærksom på, at du ikke har en optiker der sikrer sig at selve linsen passer til dine øjne, ikke tjekker om du kan tåle dem og ikke kontrollerer dem med tiden...

Det er vel mest det du betaler til i DK, at du har en sikkerhed med dem?

Ja altså uanset hvor du køber dine linser, skal du selv sørge for at gå til din synoptiker for at prøve linsen. Men de linser du kan prøve hos din optiker er de samme som på de danske internetsider og denne tyske også. Jeg har i hvert fald kun haft glæde er af besparelsen og i louis nielsen var jeg oppe for at få målt hvilke størrelse der ville passe til mig

Anmeld

31. oktober 2011

2babygirls

Lukasmor skriver:

Jeg fandt denne tyske side hvor man kan spare mange penge på kontaktlinser. Jeg giver 756,- for 4 pakker med 2 månedslinser på en dansk side og på den tyske side betaler jeg kun 500,- Det er i hvert fald en besparelse der kan gavne meget med noget som er nødvendigt at man køber igen og igen.

Fandt den på rabattens hjemmeside.

Siden er som sagt tysk men du kan både vælge dansk valuta og dansk sprog hvis du som mig ikke fatter en bjælde af tysk

Nå, men jeg ville bare lige dele linket med jer, som jeg ville ønske der var nogen der havde gjort med mig før jeg brugte formuer på danske sider

http://www.lenscatcher.com/DK
(Linserne er nøjagtig de samme)

Hvorfor køber du ikke bare linser ved Louis Nielsen ???

Jeg giver lidt over 160 om månden for månedslinser og kan få dem byttet hvis de er dårlige ved mine øjne hver anden dag hvis mit behov er der. Samtidig tjekker de mine øjne og syn 1-2 gange årligt.

Anmeld

31. oktober 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Tak fordi du deler med os det er altså flink af dig jeg bruger selv louis nielsen og rigtig tilfreds, men det er rart at vide at der er alternativer som også er billige.

Anmeld

31. oktober 2011

lukasmor

Tina&Martin skriver:

Hvorfor køber du ikke bare linser ved Louis Nielsen ???

Jeg giver lidt over 160 om månden for månedslinser og kan få dem byttet hvis de er dårlige ved mine øjne hver anden dag hvis mit behov er der. Samtidig tjekker de mine øjne og syn 1-2 gange årligt.

fordi farvede linser er dyrere i louis nielsen

Anmeld

31. oktober 2011

lukasmor

Fru Skovrup skriver:

Tak fordi du deler med os det er altså flink af dig jeg bruger selv louis nielsen og rigtig tilfreds, men det er rart at vide at der er alternativer som også er billige.

tænkte at nu hvor jeg selv har manglet sådan et rabatråd, kunne jeg jo lige give det videre det er altid rart med nogle billige alternativer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.