GitteC78 skriver:
Hej
For 3 uger siden var vi til MD-scanning, alt så fint ud. Den lille er sund og rask
hvilket jo bare er så skønt. Vi fik desværre ikke kønnet af vide, da den lille laban ikke ville vise, hvad der gemmer sig mellem benene
. Øv øv og atter øv...
Manden og jeg blev såå skuffede, da vi havde forventet at få kønnet af vide som vi fik med Daniel. Der var de 100 % sikker på at det var en dreng.
Efter skuffelsen havde lagt sig, blev vi enige om ikke at vide kønnet, der måtte jo være en mening med det. Men de sidste dage har jeg tænkt meget over det, og ved stadig ikke om vi skal vente eller bestille en kønsscanning. På den ene side vil det også være spændende ikke at vide det og JM så siger, det blev en...... Men på den anden side er det også rart især mht tøj. Vi har lidt neutralt tøj fra sidst, men hvis det bliver en pige vil jeg også gerne have lidt lyserødt. Jeg synes det er så svært, øv øv... Hvis den lille laban ikke havde samlet benene ville vi ikke have stået i denne situation nu.
Hvad ville du gøre?
Jeg ville tage det som en overraskelse, selvom det er svært
.
Vi har fra start besluttet, vi ikke vil vide kønnet og jeg har ikke endnu fortrudt valget. Men jeg tænker vildt meget over kønnet og går og tænker og drømmer, uden at det dog påvirker mit valg. Jeg synes, det er hyggeligt at gå og fantasere om hvad/hvem der gemmer sig derinde. Synes det er en ekstra gave/overraskelse ved fødslen ikke at kende kønnet
!
Men det er nok lettere for os, for vi har en fast beslutningen om, at vi ikke skal vide det før midt i februar, når han/hun kommer ud til os 
Og som du selv skriver, hvis tranger bliver for ulidelig, så kan I jo bare beslutte jer for en sen kønsscanning. Held og lykke med det hele 
Anmeld