bObles ugle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.217 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Mi

Jeg overvejer at min datter skal have en bobles i fødselsdagsgave. Hun bliver 3 år.

Jeg har set at de har lavet en ugle. Er der nogle som har den? Er den god? Hvordan kan de bruge den?

Bobles ugle, sæt m. lille og stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

132319

Mi skriver:

Jeg overvejer at min datter skal have en bobles i fødselsdagsgave. Hun bliver 3 år.

Jeg har set at de har lavet en ugle. Er der nogle som har den? Er den god? Hvordan kan de bruge den?

Bobles ugle, sæt m. lille og stor

Jeg mener at det var en limited edition som kun kunne købes i uge 41

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

132319 skriver:

Jeg mener at det var en limited edition som kun kunne købes i uge 41

Det er en limited edition, men den sælges stadig. De laver vist en bobles hver år til jul, som kun sælges her op til jul

Anmeld

31. oktober 2011

132319

Mi skriver:

Det er en limited edition, men den sælges stadig. De laver vist en bobles hver år til jul, som kun sælges her op til jul

Det med jul, ved jeg godt.

Jeg havde bare forstået det med uge 41, sådan men der kan man bare se.

Jeg kan ærligt ikke rigtig se hvad de skal bruge den ugle til og jeg er ellers stor bObles fan. -Og så synes jeg ikke at den farve er ret pæn

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

132319 skriver:

Det med jul, ved jeg godt.

Jeg havde bare forstået det med uge 41, sådan men der kan man bare se.

Jeg kan ærligt ikke rigtig se hvad de skal bruge den ugle til og jeg er ellers stor bObles fan. -Og så synes jeg ikke at den farve er ret pæn

ok

Anmeld

10. november 2011

Anna_H

Jeg har selv købt bObles ugle hos www.legeskab.dk, som en julegave til min datter. Jeg kan ikke vide endnu om den er god, men jeg synes den var til en god pris, og jeg synes der er mange gode balanceøvelser i den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.