Akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

TbCp

Nitz - 28+ skriver:

Jeg tror det er meget forskelligt hvor hurtigt, og om man overhovedet kan mærke en forskel.. Er det pga. plukveer du skal have det?
I så fald.. Gør dine ondt, og hvor tit får du dem?

Ja det er pga. plukveer. Blev sygemeldt for et par uger siden fordi jeg får alt for mange og min livmoderhals forkorter sig imens, og åbner sig lidt imens. Fik plukveer under en scanning så de opdagede det og røg op og fik lungemodner med det samme.

Det er ikke alle plukveerne der gør ondt, men nogle af dem gør.
Jeg har slet ikke tal på hvor mange jeg får hver dag, men det er mange!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Ja det er pga. plukveer. Blev sygemeldt for et par uger siden fordi jeg får alt for mange og min livmoderhals forkorter sig imens, og åbner sig lidt imens. Fik plukveer under en scanning så de opdagede det og røg op og fik lungemodner med det samme.

Det er ikke alle plukveerne der gør ondt, men nogle af dem gør.
Jeg har slet ikke tal på hvor mange jeg får hver dag, men det er mange!

Nåe okay.. For jeg får også mange.. Nogle gange kommer de lige i røven a hinanden.. Men har aldrig haft nogle der gjorde ondt..
Men jeg skal til JM på fredag.. Så der vil jeg lige høre hende en ekstra gang om det er ok..

Anmeld

31. oktober 2011

Møn-Mor

Jeg har prøvet akupunktur en enkelt gang hos min forhenværende praktiserende læge pga. knas med ryggen og det hjalp faktisk - jeg var positivt overraskede (havde ikke den store tiltro til det på forhånd) .

Så jeg håber da det kan hjælpe dig lidt!

/Winnie

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Nitz - 28+ skriver:

Nåe okay.. For jeg får også mange.. Nogle gange kommer de lige i røven a hinanden.. Men har aldrig haft nogle der gjorde ondt..
Men jeg skal til JM på fredag.. Så der vil jeg lige høre hende en ekstra gang om det er ok..

Ja jeg ville nok tage en snak med jordmoderen, bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Møn-Mor skriver:

Jeg har prøvet akupunktur en enkelt gang hos min forhenværende praktiserende læge pga. knas med ryggen og det hjalp faktisk - jeg var positivt overraskede (havde ikke den store tiltro til det på forhånd) .

Så jeg håber da det kan hjælpe dig lidt!

/Winnie

Dejligt med endnu en positiv historie! håber det bedste

Anmeld

31. oktober 2011

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Ja jeg ville nok tage en snak med jordmoderen, bare for en sikkerheds skyld

Jeg sagde det til lægen da jeg var der forrige uge.. Hun sagde at det ikke gjorde noget når de ikke gjorde ond og ikke var regelmæssige.. Men ja.. for en sikkerheds skyld..

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Nitz - 28+ skriver:

Jeg sagde det til lægen da jeg var der forrige uge.. Hun sagde at det ikke gjorde noget når de ikke gjorde ond og ikke var regelmæssige.. Men ja.. for en sikkerheds skyld..

Det er også det jeg har fået at vide jeg skal være ekstra opmærksom på.
Men stadigvæk, hvis man får mange skal man jo alligevel være obs på det...

Men det er jo også svært for hvor mange er for mange

Anmeld

31. oktober 2011

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Det er også det jeg har fået at vide jeg skal være ekstra opmærksom på.
Men stadigvæk, hvis man får mange skal man jo alligevel være obs på det...

Men det er jo også svært for hvor mange er for mange

Ja det er jo ikke nemt at vide.. Jeg tæller dem ik.. Og tror heller ikke rigtig jeg kan tælle dem.. for tit mærker jeg dem knap nok.. Så tvivler på hun gør så meget ved det..

Anmeld

31. oktober 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Har fået tid på sygehuset, til akupunktur, på mandag. Er meget spændt på det! Er der nogen af jer der har prøvet det som kan fortælle lidt om det? 

Jeg fik akkupuntur i forbindelse med mine hænder her.... men det hjalp desværre ikke 

Anmeld

1. november 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Jeg fik akkupuntur i forbindelse med mine hænder her.... men det hjalp desværre ikke 

Øv hvor ærgeligt!

Er det stadig det samme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.