Hvilke symptomer oplevede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke symptomer på graviditet i har haft, i løbet af graviditeten? og hvis i kan huske hvor langt i var henne da det forskellige opstod? Kunne være 'sjovt' at vide, hvad i hver især har følt

KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

MLT

Anonym skriver:

Hej allesammen

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke symptomer på graviditet i har haft, i løbet af graviditeten? og hvis i kan huske hvor langt i var henne da det forskellige opstod? Kunne være 'sjovt' at vide, hvad i hver især har følt

KH

Allerede omkring uge 3 fik jeg rigtig ømme bryster.. Ellers har jeg bare haft kvamle  

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

EmmaJosephine skriver:

Allerede omkring uge 3 fik jeg rigtig ømme bryster.. Ellers har jeg bare haft kvamle  

Det var hurtigt at du kunne mærke noget

Anmeld

31. oktober 2011

MLT

Anonym skriver:

Det var hurtigt at du kunne mærke noget

Ja, det var det egentlig :p.. 
De ømme bryster var også grunden til, at jeg fandt ud af, at jeg var gravid  

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

EmmaJosephine skriver:

Ja, det var det egentlig :p.. 
De ømme bryster var også grunden til, at jeg fandt ud af, at jeg var gravid  

Hehe okay 

Anmeld

31. oktober 2011

Frk.S

Det første symptom jeg fik var nok overdreven træthed. Jeg kan huske weekenden før jeg testede positivt var jeg allerede SÅ træt. Det blev heldigvis bedre i 2. trimester

I starten havde jeg også ømme bryster.

Fra omkring uge 6 fik jeg en smule kvalme - meget let. Det kunne som regel styres ved ikke at blive for sulten, samt lade være med at spise de ting jeg bare IKKE havde lyst til.

I slutningen af graviditeten fik jeg det man kalder carpal tunnel syndrom - mine fingre kom meget nemt til at sove, og jeg havde en finger der konstant var helt følelsesløs ude i spidsen. Det var ret ubehageligt. Det skyldes vand i kroppen - hvilket jeg ellers slet ikke døjede med. Jeg havde stort set ikke hævede ben eller noget. Lidt uro i benene havde jeg dog engang i mellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.