Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lounika skriver: ja det regner jeg med .. men høre jeg ikke fra hende inden i morgen så kan du købe den !!
ja det regner jeg med .. men høre jeg ikke fra hende inden i morgen så kan du købe den !!
okay....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver: okay....
du må gerne købe slyngen hvis du stadi vil det?
lounika skriver: du må gerne købe slyngen hvis du stadi vil det?
jah tak....
lounika skriver: ikke brugt slynge .. min søn var for stor da jeg fik den købt så vi brugte en vikle i stedet men hade jeg købt denne tideliger så er den bare kanon.. tror det hed sneglehuste.dk der den købt til 600 kr sælges billigt 250 kr handles der i dag får du en lounika smykke gave med he he brugte lige en dukke til at vise baby kan lægge begge veje i den og det da gode tejn da gode tejn da dukken blev lagt der i lukket den sine øjne og snoket da det er en dukke der kan sige noget og sove he he.. den er god at have på da den er blød over din skuldre. o
ikke brugt slynge ..
min søn var for stor da jeg fik den købt så vi brugte en vikle i stedet men hade jeg købt denne tideliger så er den bare kanon..
tror det hed sneglehuste.dk der den købt til 600 kr
sælges billigt 250 kr
handles der i dag får du en lounika smykke gave med
he he brugte lige en dukke til at vise baby kan lægge begge veje i den og det da gode tejn da gode tejn da dukken blev lagt der i lukket den sine øjne og snoket da det er en dukke der kan sige noget og sove he he..
den er god at have på da den er blød over din skuldre. o
til 250 incl porto ikke
eliasogmor skriver: til 250 incl porto ikke
nej desvære ikke.. 300 inc kan jeg gør men ikke 250 inc for jeg har selv givet 600 plus porto for den for 3 mdr siden..
lounika skriver: nej desvære ikke.. 300 inc kan jeg gør men ikke 250 inc for jeg har selv givet 600 plus porto for den for 3 mdr siden..
oki så venter jeg .....
eliasogmor skriver: oki så venter jeg .....
du vil ikke betale porto eller hva
lounika skriver: du vil ikke betale porto eller hva
nej desværre.. der er såh lang tid til barnet kommer så vil jeg hellere vente og se....
eliasogmor skriver: nej desværre.. der er såh lang tid til barnet kommer så vil jeg hellere vente og se....
ja oki det op til dig jo... vil ikk sælge den billiger lige pt da jeg gav 600 plus pprto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128