nogen som for nylig har født på roskilde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

hvad skal man have med? tænker på er der bleer og bind og sådan noget? hvad med dyne til baby. synes jeg har hørt man nogen steder selv skal have det hele med?

kram en utålmodig, som heller må få pakket tasken..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Der er både bleer og bind på afdelingen.

Anmeld

31. oktober 2011

heisamig

Hej

Jeg fødte på roskilde i juli måned. Jeg tog dog hjem efter 4 timer, så ved ikke såå meget, men ville ikke undlade at skrive det jeg vidste Jeg fik bind (nærmest bleer) og Sia fik ble på. Og fik også bind med hjem fordi jeg også skulle have glæde af det, selvom jeg tog hjem som min søde jordmoder sagde. Sia blev også svøbt i en dyne, så det har de også - vi havde jo en med til hjemturen. I det hele taget er der alt det som du skal bruge der henne. Du skal have det med som I skal hjem i. Sia fik også vores tøj på fra start, så ved ikke med tøj.

Held og lykke - jeg havde en fantastisk fødsel med SUPER dejlige jordmødre på Roskilde

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

1000 tak for svar, lækkert der er hvad man skal bruge..

Anmeld

31. oktober 2011

Maja_4000

Jeg fik pks på Roskilde i december .. Der er ALT hvad du skal bruge .. Faktisk kan du nøjes med tøj til hjemturen til dig og baby
Dog vil jeg anbefale dig at tage nogle bukser med .. Jeg fik i hvert fald kun de der skjorter udleveret .. Og uden bukser følte jeg mig sgu lidt halvnøgen :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.