Hej alle,
Uha - jeg har egentlig en forholdsvist problemfri graviditet med minimale gener og alt det. Men jeg har nogle store issues hvad angår parforholdet - faderen og jeg bor nemlig ikke sammen endnu, selvom vi er vildt lykkelige og forelskede
Vi skal flytte sammen - eller retterede jeg skal flytte fra Jylland til Sjælland (3 timers kørsel), når jeg går på barsel og kun i barselsperioden - for så flytter vi tilbage til 'min' by.
Andet kan ikke lade sig gøre pga. arbejde etc etc. Vi HAR diskuteret alle løsninger, og det her er desværre den eneste. Det passer mig bestemt ikke - og det betyder også at jeg i høj grad er alene om graviditeten indtil da.
Flytning, dagligdagen, økonomien, graviditet, etc. giver anledning til en masse bekymringer - og det fører til et gigantisk koncentrationsbesvær på mit arbejde - hvilket er lidt skidt, for jeg sidder på en ph.d., hvor koncentration virkelig er påkrævet.
Jeg føler faktisk at jeg ikke har udrettet en skid den sidst måned...
Og nu bliver jeg bare endnu mere bekymret over ikke at arbejde - og ja... det bliver en ond cirkel....

Har I også koncentrationsbesvær? Kan I slå bekymringer ud af hovedet (hvad end det er parforhold, bekymringer og alt andet?), når I burde arbejde? Eller er der nogle gode fif til, hvordan man kan fungere på arbejdspladsen?
Jeg vil lige understrege, at det ikke er fordi vi står og er ved at gå fra hinanden, vores forhold er temmeligt stærkt og vi er pissegode sammen. Bebsen har det kanongodt, og alle er glade for nyheden.
Og rådet med at 'snakke om det' er ligesom selvsagt
Anmeld