læste lige dette på nettet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Sara.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

mortilflere

Syntes nu ikke det er så sejt , for jeg ser mange af dem med lige så mange børn som mig selv hvor der er problemer , og hvor de slet ikke kan få det til at hænge sammen hvis ikke bedsteforældre knokler.....

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

mortilflere skriver:

Syntes nu ikke det er så sejt , for jeg ser mange af dem med lige så mange børn som mig selv hvor der er problemer , og hvor de slet ikke kan få det til at hænge sammen hvis ikke bedsteforældre knokler.....

Jeg har ikke selv mange børn, men synes det er godt hvis måden at se på store familier er positivt

Anmeld

31. oktober 2011

mortilflere

lærkes_mor skriver:

Jeg har ikke selv mange børn, men synes det er godt hvis måden at se på store familier er positivt

ja men hvorfor skal det fremhæves så meget  

Jeg venter nr 5 , og fatter ikke nogen syntes det er så i og åååååå smukt , min flok er da ikke mere hver end hvis der kun var 2

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

mortilflere skriver:

ja men hvorfor skal det fremhæves så meget  

Jeg venter nr 5 , og fatter ikke nogen syntes det er så i og åååååå smukt , min flok er da ikke mere hver end hvis der kun var 2

Det er vel som så meget andet der bliver fremhævet?

Jeg mener da også mine 2 er ligeså meget værd for mig som dine er for dig....

Men derfor synes jeg stadig det er godt med et positivt syn på store familier. Synes det har været negativt....

Anmeld

31. oktober 2011

mortilflere

lærkes_mor skriver:

Det er vel som så meget andet der bliver fremhævet?

Jeg mener da også mine 2 er ligeså meget værd for mig som dine er for dig....

Men derfor synes jeg stadig det er godt med et positivt syn på store familier. Synes det har været negativt....

jeg har ikke mødt noget negativt omkring min flok , kun at folk siger gdt det ikke er os LOL

Jeg ser bare nok til at jeg ik er til det positive syn...

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

Jeg syntes det er rigtig fint at man får flere børn idag  Problemet opstår først i mit hoved, når man tror man skal have fire børn og to karierre på højt blus. Der er kun 24 timer i døgnet, og børnene har brug for at have tid med forældrene. Det gælder jo også hvis man "kun" har to børn, men der skal jo ekstra tid til at lytte til, hjælpe med lektier, køre til aktiviteter, arrangementer i skole/bh hvis man har mange børn.

Vi har tre, hvilket er over gennemsnittet, men jo meget normalt. Vi kan sagtens mærke, at det tager ekstra tid at have et barn mere, og alene af den grund vil jeg ikke have flere.

Men super for dem som virkelig prioritere deres tid med børnene, og som derfor sagtens kan give 4,5,6,7 børn alt den opmærksomhed de behøver for at komme godt gennem livet.

Anmeld

31. oktober 2011

Lone Jakobsen

jeg synes altid det er rart med den posetive opmærksomhed for store familier.

men at børnene er status symboler synes jeg ikke lyder ret godt. det kommer til at lyde som små pyntefigurer man har fået for at vise hvor meget man kan klare. i stedet for små mennesker der er undfanget i kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.