gode råd søges.. har grædt 3 timer i træk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

ano14316

Lillemanden er bare så ulykkelig, og vi  kan slet ikke få ham til at sove..
kan ind i mellem få ham til at falde til ro, men det er kun kortvarrigt..

vi ahr kunne få ham til at falde i søvn i armene, og selvom vi har vuggede ham længe efter han er faldet i søvn, så vi er sikre på at han er faldet i dyb søvn, så vågner han 5 min efter vi har lagt ham og er dybt ulykkelig igen.. 

Han krummer sig ikke sammen, som om han har ondt i maven.
Han er ikke sulten
Han har ren ble 

Vi har prøvet: 
at cykle med benene hvis det nu skulle være maven
han har fået kogt vand hvis det nu skulle være maven
han har ligget på underarmen på maven 
vi har vuggede og vuggede og vuggede, virker kun så længe vi går rundt.
har lagt ham hud mod hud og vuggede hud mod hud, og spist hud mod hud
vi har svøbt ham
han har fået lov at ligge ved brystet indtil han faldt i søvn

og de ting der normalt virker, virker bare ikke..

nogen der har nogen gode råd..

Han er 3 uger gammel..  

og det skal nok lige siges at han ikke bare klynker lidt, han er virkelig ulykkelig

Hilsen en nybagt ulykkelig og desperat mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Gaia

Lad ham sove ved dig i nat. Han har nok brug for den nærhed det giver at ligge ved mor. Synes han er for lille til at køre 5 min interval fra bogen godnat og sov godt. Så den vil jeg slet ikke sige mere om. Put ham ind til dig i jeres seng og lad ham sove der. Der sker meget i sådan et lille menneske, han er måske inde i et tigerspring og har derfor brug for trygheden. evt. Svøb ham ind. Det mindr dem om nærheden i livmoderen og hvis du siger schuu minder det om lyden derinde fra  Nå ja vælg en ting og bliv ved med det. For mange skift med alt mulig kan forvirre ham mere end gavne. hvis i har modermælkserstatning så prøv at giv det måske han e mere sulten. Huske at falder han i sove ved brystet så spiser han ikke og derved bliver han heller ikke mæt, så prik ham på kinden, det sætter sutterefleksen igang så er du sikker på han spiser til han er mæt. 

Anmeld

30. oktober 2011

ano14316

Gaia skriver:

Lad ham sove ved dig i nat. Han har nok brug for den nærhed det giver at ligge ved mor. Synes han er for lille til at køre 5 min interval fra bogen godnat og sov godt. Så den vil jeg slet ikke sige mere om. Put ham ind til dig i jeres seng og lad ham sove der. Der sker meget i sådan et lille menneske, han er måske inde i et tigerspring og har derfor brug for trygheden. evt. Svøb ham ind. Det mindr dem om nærheden i livmoderen og hvis du siger schuu minder det om lyden derinde fra  

jamen er så velkommen til at sove hos os.. om han så ville sove på maven af mig.. 

men vi kan vugge ham indtil han sover og så bare sætte os ned, mens han ligger på maven af en af os, og så vågner han igen.. 

han seng er sådan en bedsite grib (eller hvad de nu hedder, sådan en der er spændt fast på siden af sengen) så han sover 10 cm fra mig..

Anmeld

30. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
ano14316 skriver:

vi ahr kunne få ham til at falde i søvn i armene, og selvom vi har vuggede ham længe efter han er faldet i søvn, så vi er sikre på at han er faldet i dyb søvn, så vågner han 5 min efter vi har lagt ham og er dybt ulykkelig igen.. 

Han er ikke sulten
Han har ren ble 

Vi har prøvet: 
vi har svøbt ham

Han er 3 uger gammel..  

og det skal nok lige siges at han ikke bare klynker lidt, han er virkelig ulykkelig

Hva med at putte dig med ham og nynne ham i søvn? Kan han sove på din mave? Det hjalp her i huset Nok mest fordi jeg fokuserede på at nynne og begyndte at slappe af. 

Kan huske hvor frustreret man bliver, så sender lige et

Anmeld

30. oktober 2011

Gaia

Tror jeres søn er overtræt og problemet ligger der. Ikke andet for end at lægge dig ind med ham i sengen, sluk lyset, og så håbe han falder i. Søvn snart  

Anmeld

30. oktober 2011

Gaia

Vi havde også bedside, men ak nej min datter ville ligge helt op af mig de første mange uger. Bedsiden er ret stor og med siden nede er den ret åben, hvilket kan gøre de helt små utrygge. Prøv evt. At sætte liften op i den og lad ham sove der. Der vil han nemlig være omsluttet ligesom i maven

Anmeld

30. oktober 2011

A&F

Jeg plejede at svøbe min datter, og ligge hende på min skulder, hvor hendes ansigt lå mod min hals,så hun kunne dufte mig, og så hviskede jeg blidt jeg i hendes øre ssssh imens jeg vuggede hende og aede hende på ryggen. Dette gjorde jeg imens jeg sad på sofaen og det hjalp her

Anmeld

30. oktober 2011

N&J

ano14316 skriver:

Han er ikke sulten
Han har ren ble 

Vi har prøvet: 
vi har svøbt ham

Han er 3 uger gammel..  

Jeg havde sådanne nogle nætter med min datter indimellem - eller det vil sige egentlig ret ofte, det eneste der virkede var at gå rundt med hende og rundt med hende og så lidt mere rundt med hende, nogen gange så kunne jeg liste mig til at sidde mig i sengen, men jeg så vuggede hende videre og så til sidst kunne jeg ligge mig helt ned med hende, nogle nætter var det 5 timer, andre kun 1½, men det blev bedre med tiden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.