MOLO bamsedragt str. 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.957 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

dorthemus

Sælges for 150 kr. incl. Den er kun brugt få gange og er stadig blød ......jeg synes den kan bruges af begge køn  Farven er rigtig flot.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

dorthemus

11. december 2011

dorthemus

11. januar 2012

dorthemus

11. januar 2012

Nea85

dorthemus skriver:

Sælges for 150 kr. incl. Den er kun brugt få gange og er stadig blød ......jeg synes den kan bruges af begge køn  Farven er rigtig flot.

Kan jeg få dig til at tage lidt mål for mig?
Benlængde, ærmelængde og længden fra nakke til skridt

Er den varm nok til, at man kan sidde i barnevognen med dyne eller slee bee omkring sig?

Anmeld

11. januar 2012

dorthemus

Nea85 skriver:

Er den varm nok til, at man kan sidde i barnevognen med dyne eller slee bee omkring sig?

Lige et øjeblik....

Anmeld

11. januar 2012

dorthemus

Nea85 skriver:

Benlængde: 25 cm, nakke til skridt: 42 cm og mål under armene er 22 cm  Jeg har brugt den og den hun har i str. 86 i øjeblikket når hun sidder i bæreselen og den holder hende lun nok. Der er ombuk på hænderne så man ikke behøver vanter.

Anmeld

11. januar 2012

Nea85

dorthemus skriver:

Benlængde: 25 cm, nakke til skridt: 42 cm og mål under armene er 22 cm  Jeg har brugt den og den hun har i str. 86 i øjeblikket når hun sidder i bæreselen og den holder hende lun nok. Der er ombuk på hænderne så man ikke behøver vanter.

Tak!
Hvad siger du til 100 kr - henter selv, da jeg bor i Vanløse og kan se, at du bor på Frederiksberg

Anmeld

11. januar 2012

dorthemus

Hmmm nu kan jeg pludselig ikke citere  Kan vi ikke aftale 125 kr, den har kostet 400 kr og fejler ikke noget

Anmeld

11. januar 2012

Nea85

dorthemus skriver:

Hmmm nu kan jeg pludselig ikke citere  Kan vi ikke aftale 125 kr, den har kostet 400 kr og fejler ikke noget

Det kan vi godt
Skriver lige til dig privat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.