vægt scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

4kløver

Ja det skal vi i morgen. Glæder mig til at se hvor stor han er
Da jeg var gravid med xenya lå hun på 2250. Sidst vi blev scannet var han større ind hende så det håber vi på han stadig er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

juni76

Det er også altid så hyggeligt at blibe scannet.

Jeg var til vægt scanning i torsdags (34+1) og han vejede 2521. Så det var helt perfekt. Så vores drøm om en hjemme fødsel lever endnu. Håber i får en super scanning....             

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

juni76 skriver:

Det er også altid så hyggeligt at blibe scannet.

Jeg var til vægt scanning i torsdags (34+1) og han vejede 2521. Så det var helt perfekt. Så vores drøm om en hjemme fødsel lever endnu. Håber i får en super scanning....            

Hejsa. Han lå på 2512 så han er godt med..
Men fanden så ikke så har han lagt sin røv ned og jeg havde heller ikke meget vand, så de vil prøve at vende ham på onsdag..

Anmeld

31. oktober 2011

juni76

Hvornår har du termin? Man kan jo håbe han selv kan nå det ... Men hans vægt var da fin. Min den første var kun 2500 da han blev født,så jeg skal ha en stor dreng denne gang

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

juni76 skriver:

Hvornår har du termin? Man kan jo håbe han selv kan nå det ... Men hans vægt var da fin. Min den første var kun 2500 da han blev født,så jeg skal ha en stor dreng denne gang

Er sat til den 1.. lægen ville ikke vente med det da jeg havde lidt foster vand. Så alt for at undgå KS

Anmeld

31. oktober 2011

juni76

Håber de får vendt ham,,og det bliver en god oplevelse.

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

juni76 skriver:

Håber de får vendt ham,,og det bliver en god oplevelse.

Det gør det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.