Godt og blandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.131 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Sælges samlet eller seperat.

Byd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Miss T

Hvad skal du have for det sidste billede samlet - det er til en vuggestue?

Anmeld

31. oktober 2011

Pernilleh

Miss T skriver:

Hvad skal du have for det sidste billede samlet - det er til en vuggestue?

Hvad siger du til 150 kr. + porto?Med mindre du har mulighed for at hente det,ellers skal jeg lige undersøge hvad det koster at sende.

Anmeld

31. oktober 2011

Miss T

Du må gerne undersøge hvad det koster at sender jeg bor i KBH, så har desværre ikke mulighed for at komme forbi, det afhænger alt af hvad det samlet koster..

Anmeld

1. november 2011

Pernilleh

Miss T skriver:

Du må gerne undersøge hvad det koster at sender jeg bor i KBH, så har desværre ikke mulighed for at komme forbi, det afhænger alt af hvad det samlet koster..

Så har jeg fået sendt manden ud og hente legetøj,måle og veje,og han siger at det kan sendes for 100 kr.

Anmeld

1. november 2011

Miss T

Jeg tænker lige over det, det er lidt mere end hvad jeg ville give.

Vender tilbage og tak til din mand for hjælpen

Anmeld

1. november 2011

Miss T

Pernilleh skriver:

Så har jeg fået sendt manden ud og hente legetøj,måle og veje,og han siger at det kan sendes for 100 kr.

Så har jeg lige tænkt, hvis jeg kan få traktoren med dyrerne med oveni samt få byttet hunden ud med den runde grønne i venstre hjørne så vil jeg gerne købe det, hvad siger du til det? 

Anmeld

1. november 2011

Pernilleh

Miss T skriver:

Jeg tænker lige over det, det er lidt mere end hvad jeg ville give.

Vender tilbage og tak til din mand for hjælpen

Det er bare helt i orden.Vi kan sige 200 i alt,hvis det hjælper,vi skal sådan set bare af med det.

Anmeld

1. november 2011

Miss T

Pernilleh skriver:

Det er bare helt i orden.Vi kan sige 200 i alt,hvis det hjælper,vi skal sådan set bare af med det.

Det vil være perfekt, det er nemlig til vuggestuen da de mangler legetøj. Men som jeg skrev tidligere kan jeg bytte hunden ud med den grønne runde legeting til venstre og evt. få traktor med dyrerne med i (for den er helt sikkert et hit)?

Anmeld

1. november 2011

Pernilleh

Miss T skriver:

Det vil være perfekt, det er nemlig til vuggestuen da de mangler legetøj. Men som jeg skrev tidligere kan jeg bytte hunden ud med den grønne runde legeting til venstre og evt. få traktor med dyrerne med i (for den er helt sikkert et hit)?

Hmm,ja,men så må vi nok op på de 250 hvis du skal have traktoren med,og hunden er jo en Brio hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.