sådan lyder det faktisk også her

jeg gik fra eks´en midt i aug. 02, Brian var på det tidspunkt en af ekséns bedste venner, og han var 2 mdr før ca. gået fra/smidt ud af sin eks

så hans adr. stod hos os, da han ikke kunne finde et sted at bo og hun jo skulle have penge(boligsikring,forhøjet og hvad det ellers hedder)
men da jeg havde smidt eksén ud, måtte han jo flytte sin adr igen, men trods at han havde flyttet den, kom der stadig masser af post til ham,
så den kom han og hentede og stille og roligt fik vi et venskab op at stå(før var han bare en ven af eksen,) hvor vi snakkede om alt, han savnede sin søn, havde svært ved at finde et sted at bo, om hvordan ingen af os ville have et fast forhold, men måske lidt løst, (man har vel behov

)
men inden vi vidste af det ja, så havde vi indledt et løst forhold, som i løbet af meget kort tid blev til noget fast, og i en sindsyg tankeløs impulshandling, blev vi gift sidst i nov samme år, efter at have været sammen i ca 1-2 mdr,
og trods nogle heftige bump hen af vejen er vi da stadig gift og kan til november fejre vores 7 års bryllupsdag,
men kan stadig huske den aften, hvor han første gang fortalte mig at han mere end bare holdte af mig

får stadig her næsten 7 år efter sommerfugle i maven ved tanken, og det tiltrods for at det hverken skete noget særligt romantisk sted eller på nogen særlig romantisk måde, men kan huske hvad de spillede i radioen og hvad vi havde på af tøj

men jeg er sikker på at jeg har fundet mit livs kærlighed, selvom jeg ikke ønskede at finde andre end mig selv på det tidspunkt