Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja ville ikke så meget med dette indlæg, andet end at sige, hvis i ikke ved hvad i skal bruge en aften på, så tag i bio og så Klassefesten.....
FUCK den er simpelthen for sjov..... Det er virkelig længe siden jeg har grinet så meget af en film
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
så den da den havde forpremierer. Det var simpelthen så sjov en film
henh01 skriver: så den da den havde forpremierer. Det var simpelthen så sjov en film
Jeg havde virkelig ikke ret mange forventninger til den, men der var bare så mange sjove episoder og de tre personkarakterer, de er geniale
Loa skriver: Jeg havde virkelig ikke ret mange forventninger til den, men der var bare så mange sjove episoder og de tre personkarakterer, de er geniale
ja helt vildt.. hahahah
Vi ville gerne have været afsted idag, men havde ingen barnepige. Der går mange gode film lige nu. Ville også gerne se Headhunterne, den nye tin tin og Jonny English
Ja det er godt nok en af de bedste film der er lavet i nyere tid...man griner jo stort set fra start til slut...
Mi skriver: Vi ville gerne have været afsted idag, men havde ingen barnepige. Der går mange gode film lige nu. Ville også gerne se Headhunterne, den nye tin tin og Jonny English
Eeeeej det må du få skaffet snart.... Den er helt sikkert værd at se
M&M's Mor skriver: Ja det er godt nok en af de bedste film der er lavet i nyere tid...man griner jo stort set fra start til slut...
Lige præcis, ELSKER bare sådan nogle film...... Det er virkelig befriende at grine så meget.....
Den er hylende morsom, fik set den idag
jeg har også været inde og se den og årh gud mine mavemuskler var ømme dagen efter, den er så fed (;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128