Klassefesten i bio....... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Loa

Ja ville ikke så meget med dette indlæg, andet end at sige, hvis i ikke ved hvad i skal bruge en aften på, så tag i bio og så Klassefesten.....

FUCK den er simpelthen for sjov..... Det er virkelig længe siden jeg har grinet så meget af en film 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

henh01

så den da den havde forpremierer. Det var simpelthen så sjov en film

Anmeld

30. oktober 2011

Loa

henh01 skriver:

så den da den havde forpremierer. Det var simpelthen så sjov en film

Jeg havde virkelig ikke ret mange forventninger til den, men der var bare så mange sjove episoder og de tre personkarakterer, de er geniale 

Anmeld

30. oktober 2011

henh01

Loa skriver:

Jeg havde virkelig ikke ret mange forventninger til den, men der var bare så mange sjove episoder og de tre personkarakterer, de er geniale 

ja helt vildt.. hahahah

Anmeld

30. oktober 2011

Mi

Vi ville gerne have været afsted idag, men havde ingen barnepige. Der går mange gode film lige nu. Ville også gerne se Headhunterne, den nye tin tin og Jonny English

Anmeld

30. oktober 2011

M&M's Mor

Ja det er godt nok en af de bedste film der er lavet i nyere tid...man griner jo stort set fra start til slut...

Anmeld

30. oktober 2011

Loa

Mi skriver:

Vi ville gerne have været afsted idag, men havde ingen barnepige. Der går mange gode film lige nu. Ville også gerne se Headhunterne, den nye tin tin og Jonny English

Eeeeej det må du få skaffet snart.... Den er helt sikkert værd at se

Anmeld

30. oktober 2011

Loa

M&M's Mor skriver:

Ja det er godt nok en af de bedste film der er lavet i nyere tid...man griner jo stort set fra start til slut...

Lige præcis, ELSKER bare sådan nogle film...... Det er virkelig befriende at grine så meget.....

Anmeld

30. oktober 2011

Livas mor

Den er hylende morsom, fik set den idag 

Anmeld

30. oktober 2011

miinimeal

jeg har også været inde og se den og årh gud mine mavemuskler var ømme dagen efter, den er så fed (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.