Beslutning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg får pip i låget i øjeblikket, det er ligenu, at jeg burde have gået på barsel. Alle får babyer rundt omkring mig og jeg kan mærke at jeg bliver for ked af at gå og tænkte: Åh er jeg gravid eller ikke gravid, ligenu. Så nu har jeg købt mig en pakke p-ring og bruger prævention i 3 mrd. Så er vi også ude over og tænke på jule-børn, som jeg ikke vil have...

På den ene side, er det en lettelse, på den anden side er det bare så fucket up, fordi jeg også syntes det er helt forkert, at jeg ikke er gravid nu, som jeg jo burde være. - altså også ikke være blevet gravid igen, nu.

Men nu får min krop og mit sind pause i 3 mrd også laver vi baby der... En rigtig én...

Så må jeg bare håbe at jeg bliver hurtigt gravid, når vi går igang igen, så jeg ikke skal gå og tænke, er/er ikke hele tiden. ... mmm...

Men altså, sådan er det nu. Så skal jeg bare lige over min terminsdato, så går det nok endnu mere den rigtige vej efter der...

KRAM
Zafir - nu på prævention igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

H+S Skjolgborg.

HAr du lige været gravid og midste søde eller??..

Anmeld

9. februar 2009

Moderator

Lang historie, og forklaring i kategorien 'sen abort'...

Jeg har mistet efter nakkefoldsscanning, hvor jeg fandt ud af at vi havde et barn med alvorlig trisomi21 og vi valgte af føde den og sige farvel til den i 15. uge. Derfor.

Anmeld

9. februar 2009

Mathilde

Det lyder som en rigtig svær beslutning, men sikkert en fornuftig beslutning, når du har det så svært lige nu...hvilket der jo slet ikke er noget at sige til!!!

Jeg håber du bliver hurtigt gravid efter de 3 mdr på prævention

Kram til dig

Anmeld

9. februar 2009

Moderator

Mathilde skriver:

Det lyder som en rigtig svær beslutning, men sikkert en fornuftig beslutning, når du har det så svært lige nu...hvilket der jo slet ikke er noget at sige til!!!

Jeg håber du bliver hurtigt gravid efter de 3 mdr på prævention

Kram til dig

Det håber jeg også... Jeg håber ikke der går kuk i det efter der. Jeg er blevet helt vildt hurtigt gravid de første 2 gange. Nok også derfor det er ekstra træls at jeg ikke er blevet gravid de her 2 mrd, hvor vi har prøvet... Så derfor jeg holder en lille pause nu.
Min mand er heldigvis ok med det. SÅ det er rart...

Anmeld

9. februar 2009

DK

Hej

Det er måske meget godt for dig selv lige at sætte det hele på stand by, og så måske være lidt mere klar, frisk og forårs-glad, når de tre mdr. er gået!

Jeg håber det hele lysner for dig! Jeg er sikker på at når foråret kommer og er pragtfuldt lysegrønt, og det igen er tid til at få gang i safterne, så ser din verden lysere ud!

Lige nu er jo den mørkeste tristeste tid, og din mange gange mere trist!! Hold ud!!!! Vinteren er nææææsten slut, og det bliver tid til nye spirer igen!!!

Hundrede knus og kram herfra

Anmeld

10. februar 2009

Moderator

DK skriver:

Hej

Det er måske meget godt for dig selv lige at sætte det hele på stand by, og så måske være lidt mere klar, frisk og forårs-glad, når de tre mdr. er gået!

Jeg håber det hele lysner for dig! Jeg er sikker på at når foråret kommer og er pragtfuldt lysegrønt, og det igen er tid til at få gang i safterne, så ser din verden lysere ud!

Lige nu er jo den mørkeste tristeste tid, og din mange gange mere trist!! Hold ud!!!! Vinteren er nææææsten slut, og det bliver tid til nye spirer igen!!!

Hundrede knus og kram herfra

Tak... Føler også det er bedst ligenu, at gøre sådan. Så jeg har det ok med beslutningen ligenu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.