Beslutning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg får pip i låget i øjeblikket, det er ligenu, at jeg burde have gået på barsel. Alle får babyer rundt omkring mig og jeg kan mærke at jeg bliver for ked af at gå og tænkte: Åh er jeg gravid eller ikke gravid, ligenu. Så nu har jeg købt mig en pakke p-ring og bruger prævention i 3 mrd. Så er vi også ude over og tænke på jule-børn, som jeg ikke vil have...

På den ene side, er det en lettelse, på den anden side er det bare så fucket up, fordi jeg også syntes det er helt forkert, at jeg ikke er gravid nu, som jeg jo burde være. - altså også ikke være blevet gravid igen, nu.

Men nu får min krop og mit sind pause i 3 mrd også laver vi baby der... En rigtig én...

Så må jeg bare håbe at jeg bliver hurtigt gravid, når vi går igang igen, så jeg ikke skal gå og tænke, er/er ikke hele tiden. ... mmm...

Men altså, sådan er det nu. Så skal jeg bare lige over min terminsdato, så går det nok endnu mere den rigtige vej efter der...

KRAM
Zafir - nu på prævention igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

karina1980

kan godt huske dengang jeg fik en udskrabning/abort, der var terminsdatoen også det væreste punkt,

men da jeg var kommet over den kom der helt nyt håb,

synes det lyder godt med at lade krop og sind få en pause, så i kan starte op på en helt frisk, med ny energi, så der kan komme en lille spire,

Anmeld

9. februar 2009

AnnaMetteogJulie

Hej Zafir

Kan kun sige, at jeg bestemt godt forstår dig! Det er ikke nemt og du skal give dig selv lov til at synes, at det bare er skide træls det hele!

Håber og tror, at når du stopper med præventionen igen går der ikke lang tid før du igen er gravid med et sundt og raskt barn!

Knus

Anna Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.