Ang gravid billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

NilleG

Vil høre jer der har fået taget gravid-billeder eller som skal have taget.

Var jeres mand med på billederne?

Havde i tøj på og hvis ja hvilke tøj?

eller have i kun trusser på?

Og hvad havde jeres mand på hvis han er med på billederne??

og hvor langt var i henne da i fik dem taget jeg er i uge 34 nu.

Skal ind og have taget billeder og vi ved ikke helt hvordan og hvorledes vi skal gøre det så håber i har nogen råd til hvad i synes var bedst.. I må også meget gerne ligge billeder på vhsi i har nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

MaleneJensen

Altså jeg tog månedes billeder for af følge maven og det var i mit eget tøj . Har nogle få hvor jeg står i kun underbukser. Fik desværre aldrig taget et hvor både mig og min kæreste var på så det vil jeg anbefale, jeg har fortrudt det meget. .

Anmeld

30. oktober 2011

Tona

NilleG skriver:

Vil høre jer der har fået taget gravid-billeder eller som skal have taget.

Var jeres mand med på billederne?

Havde i tøj på og hvis ja hvilke tøj?

eller have i kun trusser på?

Og hvad havde jeres mand på hvis han er med på billederne??

og hvor langt var i henne da i fik dem taget jeg er i uge 34 nu.

Skal ind og have taget billeder og vi ved ikke helt hvordan og hvorledes vi skal gøre det så håber i har nogen råd til hvad i synes var bedst.. I må også meget gerne ligge billeder på vhsi i har nogen

Vi fik taget graviditetsbilleder ved fotograf hvor vi begge to var med på. Det er vi rigtig glade for at vi gjorde for det er hyggeligt at have et fælles billede.

Vi havde vores almindelige tøj på (jeg havde self. udvalgt et sæt hvor maven var rigtig tydelig og flot) men det var ikke fint tøj. Det gjorde vi fordi vi ville have et billede af hvordan vi virkelig så ud og vi er ikke så fancy...men det er jo en smagssag  

Så min kæreste have jeans på og jeg havde leggins og en bluse  

Vi fik dem taget omkring uge nogle og 30 og jeg ville nok få det gjort snart hvis jeg var dig...de bliver pænest før maven "falder" som den jo gør til sidst i graviditeten

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg har en aftale med en fotograf om ca. en måneds tid.. (ca uge 32..) alt efter hvor stor maven er til den tid osv..
Jeg regner med det bliver nogle "nute art" billeder.. altså nøgen hvor man laver dem sådan at man ikke kan se noget alligevel..
Of så har vi snakket om at lave nogle med noget stof.. som vi kan forærre familie osv i en "ekstra" lille julegave fra bettemanden..
jeg har fundet en masse gode ideer på google billedsøgning (bare hust at slå "beskyttet søgning" fra.. Ellers finder man ik så meget..

Anmeld

30. oktober 2011

Kit

Jeg fik taget billeder hos fotograf (www.lillekbher.dk), da jeg var 38+4.

Der var både billeder fuldt påklædt og i undertøj (bh og hotpants). Min mand kunne ikke komme med, da han skulle arbejde. 

Anmeld

31. oktober 2011

NilleG

Tak for jeres svar er rart med nogen ideer om hvad man skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.